Špecializovaný reprezentant call centra - retencia

Vhodné i pro absolventy

plný úväzok

Bratislava

2015-11-01

Telefonovať prideleným zákazníkom za účelom udržania zákazníka. Telefonovať prideleným zákazníkom, aktívne predávať produkty a služby za účelom dosiahnutia stanovených objemov predaja spoločnosti. Odporúčať existujúcim a novým zákazníkom alternatívne produkty a služby, realizovať ich predaj v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti. Poskytovať informácie o produktoch, službách, ich dostupnosti a cenách v súlade so stanovenými postupmi a smernicami. Komunikovať s predajnými zložkami a zložkami službieb zákazníkom ohľadom retencie a winback procesu. Vybavovať a administratívne spracovávať zákaznícke podnety. Prijímať otázky a bezprostredne riešiť požiadavky zákazníkov prostredníctvom internetu, elektronickej pošty a telefonického kontaktu.

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 2279338  Dátum zverejnenia: 7.10.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.