Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Košice
2015-11-01
- prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov (interný /externý zákazník)
- spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
- evidovať prijaté reklamácie
- komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
- testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
- participovať na projektoch podľa pridelenej role
Mám záujem
- spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
- evidovať prijaté reklamácie
- komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
- testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
- participovať na projektoch podľa pridelenej role
ID: 2275200
Dátum zverejnenia: 5.10.2015
2015-10-05
lokalita: Košice Pozícia: Back office špecialista Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.