Reprezentant call centra - leasing

Vhodné i pro absolventy

plný úväzok

Košice

2015-10-01

Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Košiciach je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu. Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb vytvoriť priestor pre predaj našich služieb.Magio Televízia, Internet, Happy paušály...? Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!

Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. (ranné, poobedné, delené zmeny v dĺžke 8,15 hod vrátane obeda).

Čo od Teba očakávame?

Zvládneš to s dobrou komunikatívnosťou, prozákazníckou orientáciou, silným tímovým a predajným duchom.Ochota ponúkať a predávať produkty a služby našej spoločnosti, flexibilita a zdravá súťaživosť je pre našich T-asistentov neodmysliteľná.Budeš taktiež potrebovať chuť neustále sa vzdelávať, ochotu prijímať nové výzvy, zodpovednosť, samostatnosť. Užívateľská znalosť práce s PC (Word, Excel, MS Outlook) je samozrejmosťou.

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 2243575  Dátum zverejnenia: 4.9.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.