Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Košice
2015-08-20
Vysíš celý deň na webe? Patrí chat, mail a telefonovanie medzi tvoje každodenné rutiny?
Ak vieš:
- komunikovať so zákazníkom, motivovať seba aj ostatných
- zvládať námietky, argumentovať
- rýchlo vstrebávať nové informácie a byť odolný voči stresu
Ak máš:
- nadšenie pre predaj a príjemný hlas
- prehľad zo sveta IT technológií
- zmysel pre tímovú prácu a súťaživosť
Tak vitaj v našom webovom tíme.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Aktívne telefonicky oslovovať existujúcich a potenciálnych zákazníkov v rámci telemarketingových kampaní podľa stanoveného telemarketingového plánu a cieľa kampane.
- Aktívne predávať produkty a služby formou telefonického predaja zákazníkom.
- Zabezpečovať starostlivosť o zákazníkov a riešiť námietky a sťažnosti v oblasti zákazníckych účtov existujúcich zákazníkov spoločnosti.
- Informovať vybraných zákazníkov o vyriešení jehopožiadavky/námietky telefonicky, SMS správou alebo e-mailom.
- Poskytovať kvalitné a korektné informácie a dodržiavať komunikačnéštandardy.
- Participovať na projektoch podľa pridelenej role.
- Vykovávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutéhodruhu práce.
Mám záujem
Ak vieš:
- komunikovať so zákazníkom, motivovať seba aj ostatných
- zvládať námietky, argumentovať
- rýchlo vstrebávať nové informácie a byť odolný voči stresu
Ak máš:
- nadšenie pre predaj a príjemný hlas
- prehľad zo sveta IT technológií
- zmysel pre tímovú prácu a súťaživosť
Tak vitaj v našom webovom tíme.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Aktívne telefonicky oslovovať existujúcich a potenciálnych zákazníkov v rámci telemarketingových kampaní podľa stanoveného telemarketingového plánu a cieľa kampane.
- Aktívne predávať produkty a služby formou telefonického predaja zákazníkom.
- Zabezpečovať starostlivosť o zákazníkov a riešiť námietky a sťažnosti v oblasti zákazníckych účtov existujúcich zákazníkov spoločnosti.
- Informovať vybraných zákazníkov o vyriešení jehopožiadavky/námietky telefonicky, SMS správou alebo e-mailom.
- Poskytovať kvalitné a korektné informácie a dodržiavať komunikačnéštandardy.
- Participovať na projektoch podľa pridelenej role.
- Vykovávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutéhodruhu práce.
ID: 2201186
Dátum zverejnenia: 29.7.2015
2015-07-29
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Konzultant Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.