Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
1.8.2015
* navrhovať a rozvíjať cenovú stratégiu a cenovú politiku spoločnosti v súlade s marketingovou stratégiou a strategickými cieľmi spoločnosti
* na základe analýz trhu, konkurencie a portfólia služieb a produktov definovať kľúčové priority cenovej stratégie a politky
* na základe prieskumov a analýz samostatne zadávať vyhodnocovať a formulovať odporúčania a relevantné závery s cieľom aktívnej profitability portfólia služieb a produktov, akciových ponúk a ich kombinácií
* zodpovedať za tvorbu nových metodológií vyhodnocovania a modelovania cien, návrhovať cenové zmeny a riadiť ich implementáciu
* aktívna správa profitability jednotlivých produktov a akciových ponúk a ich kombinácií
* pravidelný monitoring a vyhodnocovanie cien v porovnaní s konkurenciou
* aktívne participovať pri príprave taktických ponúk pre zákazníka
* navrhovať opatrenia k zlepšeniu systémov a procesov
* koordinovať a projektovo riadiť kolegov z iných divízii pri implementacii navrhovaných akciových ponúk, zmien, zlepšení systémov a procesov
* aktívne participovať na príprave celofiremného biznis plánu a marketingového plánu
* aktívne spolupracovať s ostatnými divíziami spoločnosti (finančná, predaja....)
Mám záujem
* na základe analýz trhu, konkurencie a portfólia služieb a produktov definovať kľúčové priority cenovej stratégie a politky
* na základe prieskumov a analýz samostatne zadávať vyhodnocovať a formulovať odporúčania a relevantné závery s cieľom aktívnej profitability portfólia služieb a produktov, akciových ponúk a ich kombinácií
* zodpovedať za tvorbu nových metodológií vyhodnocovania a modelovania cien, návrhovať cenové zmeny a riadiť ich implementáciu
* aktívna správa profitability jednotlivých produktov a akciových ponúk a ich kombinácií
* pravidelný monitoring a vyhodnocovanie cien v porovnaní s konkurenciou
* aktívne participovať pri príprave taktických ponúk pre zákazníka
* navrhovať opatrenia k zlepšeniu systémov a procesov
* koordinovať a projektovo riadiť kolegov z iných divízii pri implementacii navrhovaných akciových ponúk, zmien, zlepšení systémov a procesov
* aktívne participovať na príprave celofiremného biznis plánu a marketingového plánu
* aktívne spolupracovať s ostatnými divíziami spoločnosti (finančná, predaja....)
ID: 2198017
Dátum zverejnenia: 27.7.2015
2015-07-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný analytik, Marketingový špecialista, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista reportingu Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.