Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
asap
- riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru,
- zabezpečovať poskytovanie špecializovaných a komplexných služieb starostlivosti s cieľom udržania zákazníkov,
- zodpovedať za odporúčanie alternatívnych produktov a služieb existujúcim zákazníkom, realizovať ich predaj v záujme udržania zákazníkov,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity pridelenej skupiny zamestnancov,
- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancomvoblasti ich odborného rozvoja.
Mám záujem
- zabezpečovať poskytovanie špecializovaných a komplexných služieb starostlivosti s cieľom udržania zákazníkov,
- zodpovedať za odporúčanie alternatívnych produktov a služieb existujúcim zákazníkom, realizovať ich predaj v záujme udržania zákazníkov,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity pridelenej skupiny zamestnancov,
- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancomvoblasti ich odborného rozvoja.
ID: 2070512
Dátum zverejnenia: 2.4.2015
2015-04-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.