Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
dohodou
Riadiť priebeh výpadku (E2E) a koordinovať komunikáciu smerom na biznis zložky o priebehu výpadku/výrazne obmedzenej funkcionality
Analyzovať výpadky/RCA a navrhovať opatrenia
Vykonávať proaktívne aktivity v procese Incident Manažmentu
Vykonávať dohľad nad pravidelnými opakujúcimi sa činnosťami v súvislosti s proaktívnymi aktivitami
Riešiť požiadavky od užívateľov (service call, riešenie incidentov, WO, a iné)
Identifikovať problémové oblasti a podávať návrhy na automatizáciu/vyššiu efektivitu práce v rámci oddelenia/Incident Manažmentu.
Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne (L2,L3)
Reportovať/Analyzovať dáta/Navrhovať opatrenia
Navrhovať postupy riešenia.
Zučastňovať sa na vytváraní procedúr a reportov.
Participovať na projektoch podľa pridelenej role.
Mám záujem
Analyzovať výpadky/RCA a navrhovať opatrenia
Vykonávať proaktívne aktivity v procese Incident Manažmentu
Vykonávať dohľad nad pravidelnými opakujúcimi sa činnosťami v súvislosti s proaktívnymi aktivitami
Riešiť požiadavky od užívateľov (service call, riešenie incidentov, WO, a iné)
Identifikovať problémové oblasti a podávať návrhy na automatizáciu/vyššiu efektivitu práce v rámci oddelenia/Incident Manažmentu.
Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne (L2,L3)
Reportovať/Analyzovať dáta/Navrhovať opatrenia
Navrhovať postupy riešenia.
Zučastňovať sa na vytváraní procedúr a reportov.
Participovať na projektoch podľa pridelenej role.
ID: 2031120
Dátum zverejnenia: 28.2.2015
2015-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT analytik, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou