Špecialista riadenia incidentov a podpory IT služieb

plný úväzok

Bratislava

dohodou

Riadiť priebeh výpadku (E2E) a koordinovať komunikáciu smerom na biznis zložky o priebehu výpadku/výrazne obmedzenej funkcionality

Analyzovať výpadky/RCA a navrhovať opatrenia

Vykonávať proaktívne aktivity v procese Incident Manažmentu

Vykonávať dohľad nad pravidelnými opakujúcimi sa činnosťami v súvislosti s proaktívnymi aktivitami

Riešiť požiadavky od užívateľov (service call, riešenie incidentov, WO, a iné)

Identifikovať problémové oblasti a podávať návrhy na automatizáciu/vyššiu efektivitu práce v rámci oddelenia/Incident Manažmentu.

Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne (L2,L3)

Reportovať/Analyzovať dáta/Navrhovať opatrenia

Navrhovať postupy riešenia.

Zučastňovať sa na vytváraní procedúr a reportov.

Participovať na projektoch podľa pridelenej role.



Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 2031120  Dátum zverejnenia: 28.2.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou