Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
asap
- definovať dlhodobú a strednodobú stratégiu rozvoja CRM a ostatných systémov v zákazníckej oblasti v súlade s korporátnou stratégiou firmy,
- proaktívne navrhovať a implementovať inovatívne koncepty v CRM doméne,
- definovať a koordinovať CRM biznis model a architektúru, funkčné kapability v oblasti predaja a služieb zákazníkov,
- podporovať a rozvíjať odd. CRM rozvoja v oblasti znalostí CRM funkčností a princípov biznis architektúry,
- poskytovať mentoring a koučing pre služobne juniornejších kolegov,
- participovať na projektoch v roli biznis architekta,
- vykonávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutého druhu práce.
Mám záujem
- proaktívne navrhovať a implementovať inovatívne koncepty v CRM doméne,
- definovať a koordinovať CRM biznis model a architektúru, funkčné kapability v oblasti predaja a služieb zákazníkov,
- podporovať a rozvíjať odd. CRM rozvoja v oblasti znalostí CRM funkčností a princípov biznis architektúry,
- poskytovať mentoring a koučing pre služobne juniornejších kolegov,
- participovať na projektoch v roli biznis architekta,
- vykonávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutého druhu práce.
ID: 2015670
Dátum zverejnenia: 16.2.2015
2015-02-16
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Projektový manažér Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.