Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
skrátený úväzok
Košice
2015-03-01
Vašou náplňou práce na tejto pozícii bude:
- Telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov.
- Poskytovať informácie.
- Predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom odchádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu.
- Plniť stanovené plány predaja a ciele v požadovanej kvalite.
- Realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti.
- Evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
- Poskytovať komplexné informácie o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách v súlade so stanovenými postupmi a smernicami.
Mám záujem
- Telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov.
- Poskytovať informácie.
- Predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom odchádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu.
- Plniť stanovené plány predaja a ciele v požadovanej kvalite.
- Realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti.
- Evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
- Poskytovať komplexné informácie o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách v súlade so stanovenými postupmi a smernicami.
ID: 2003281
Dátum zverejnenia: 4.2.2015
2015-02-04
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Konzultant, Telefonický operátor Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.