Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
BA, Bratislava
asap
- metodicky riadiť a koordinovať aktivity v oblasti kvality a zákazníckej skúsenosti (Customer Experience),
- koordinovať analýzu a vyhodnocovanie efektivity procesov a plnenia procesných a kvalitatívnych KPI vo zverenej oblasti,
- definovať a vyhodnocovať kvalitatívne KPI,
- navrhovať nástroje a korektívne opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a kvality a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,
- monitorovať navrhnuté nástroje a vyhodnocovať ich implementáciu.
Mám záujem
- koordinovať analýzu a vyhodnocovanie efektivity procesov a plnenia procesných a kvalitatívnych KPI vo zverenej oblasti,
- definovať a vyhodnocovať kvalitatívne KPI,
- navrhovať nástroje a korektívne opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a kvality a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,
- monitorovať navrhnuté nástroje a vyhodnocovať ich implementáciu.
ID: 1998859
Dátum zverejnenia: 31.1.2015
2015-01-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista marketingových analýz, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.