Špecialista pre riadenie zákazníckej skúseností

plný úväzok

BA, Bratislava

asap

- metodicky riadiť a koordinovať aktivity v oblasti kvality a zákazníckej skúsenosti (Customer Experience),

- koordinovať analýzu a vyhodnocovanie efektivity procesov a plnenia procesných a kvalitatívnych KPI vo zverenej oblasti,

- definovať a vyhodnocovať kvalitatívne KPI,

- navrhovať nástroje a korektívne opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a kvality a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,

- monitorovať navrhnuté nástroje a vyhodnocovať ich implementáciu.







Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 1998859  Dátum zverejnenia: 31.1.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.