Asistent

plný úväzok

Bratislava

- Poskytovať administratívnu a organizačnú podporu pre plynulý chod prevádzky.

- Pripravovať vstupy, podklady, prezentácie a iné materiály pre potreby manažérov.

- Vykonávať administratívno-sekretárske práce podľa potrieb prevádzky.

- Robiť zápisnice z interných porád a zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.

- Sumarizovať vstupy, spracovávať a pripravovať podklady na zadanie do ekonomického systému SAP.

- Zadávať objednávky do ekonomického systému (SAP, nákupné koše, žiadanky).

- Objednávať kancelárske potreby, reklamné predmety a občerstvenie.

- Organizovať a vykonávať systém evidencie, archivácie a skartácie dokumentácie.

- Prijímať, triediť a zabezpečovať rozvoz došlých poštových zásielok v rámci danej lokality.

- Triediť a distribuovať stravné lístky a zamestnanecké preukazy zamestnancom.

- Zabezpečovať prístupy pre zamestnancov prevádzky do informačných systémov (SBL) a vykonávať administráciu potrebnú pre IT Helpdesk.

- Komunikovať s IT helpdesk v oblasti administratívno-technického vybavenia prevádzky (faxy, kopírky, tlačiarne).

- Komunikovať s externými dodávateľmi (facility management).

- Organizovať interné eventy a iné podujatia.

- Koordinovať prevádzkové aktivity medzi jednotlivými regiónmi.

- Spolupracovať na projektových činnostiach a úlohách.

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 1849331  Dátum zverejnenia: 28.8.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.