Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
- Poskytovať administratívnu a organizačnú podporu pre plynulý chod prevádzky.
- Pripravovať vstupy, podklady, prezentácie a iné materiály pre potreby manažérov.
- Vykonávať administratívno-sekretárske práce podľa potrieb prevádzky.
- Robiť zápisnice z interných porád a zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.
- Sumarizovať vstupy, spracovávať a pripravovať podklady na zadanie do ekonomického systému SAP.
- Zadávať objednávky do ekonomického systému (SAP, nákupné koše, žiadanky).
- Objednávať kancelárske potreby, reklamné predmety a občerstvenie.
- Organizovať a vykonávať systém evidencie, archivácie a skartácie dokumentácie.
- Prijímať, triediť a zabezpečovať rozvoz došlých poštových zásielok v rámci danej lokality.
- Triediť a distribuovať stravné lístky a zamestnanecké preukazy zamestnancom.
- Zabezpečovať prístupy pre zamestnancov prevádzky do informačných systémov (SBL) a vykonávať administráciu potrebnú pre IT Helpdesk.
- Komunikovať s IT helpdesk v oblasti administratívno-technického vybavenia prevádzky (faxy, kopírky, tlačiarne).
- Komunikovať s externými dodávateľmi (facility management).
- Organizovať interné eventy a iné podujatia.
- Koordinovať prevádzkové aktivity medzi jednotlivými regiónmi.
- Spolupracovať na projektových činnostiach a úlohách.
Mám záujem
- Pripravovať vstupy, podklady, prezentácie a iné materiály pre potreby manažérov.
- Vykonávať administratívno-sekretárske práce podľa potrieb prevádzky.
- Robiť zápisnice z interných porád a zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.
- Sumarizovať vstupy, spracovávať a pripravovať podklady na zadanie do ekonomického systému SAP.
- Zadávať objednávky do ekonomického systému (SAP, nákupné koše, žiadanky).
- Objednávať kancelárske potreby, reklamné predmety a občerstvenie.
- Organizovať a vykonávať systém evidencie, archivácie a skartácie dokumentácie.
- Prijímať, triediť a zabezpečovať rozvoz došlých poštových zásielok v rámci danej lokality.
- Triediť a distribuovať stravné lístky a zamestnanecké preukazy zamestnancom.
- Zabezpečovať prístupy pre zamestnancov prevádzky do informačných systémov (SBL) a vykonávať administráciu potrebnú pre IT Helpdesk.
- Komunikovať s IT helpdesk v oblasti administratívno-technického vybavenia prevádzky (faxy, kopírky, tlačiarne).
- Komunikovať s externými dodávateľmi (facility management).
- Organizovať interné eventy a iné podujatia.
- Koordinovať prevádzkové aktivity medzi jednotlivými regiónmi.
- Spolupracovať na projektových činnostiach a úlohách.
ID: 1849331
Dátum zverejnenia: 28.8.2014
2014-08-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.