Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
dohodou
Vykonávať činnosti súvisiace s konfiguráciou služieb zákazníkov.
Monitorovať siete a vykonávať proaktívne identifikovanie sieťových, zákazníckych porúch a externých alarmov.
Koordinovať a administrovať v manažmente poruchových lístkov odstraňovanie porúch, riešiť a eskalovať incidenty s pracoviskami ST, tretími stranami a zákazníkmi.
Vykonávať lokalizáciu, neutralizovanie, odstraňovanie a dohľad nad identifikovanými sieťovými a zákazníckymi poruchami.
Vykonávať migrácie a konfigurácie uzlov služieb.
Vykonávať diagnostické činnosti, riadiť realizáciu nevyhnutných prerušení prevádzky v sieťach.
Monitorovať prevádzkové parametre systémov a parametrov poskytovaných služieb SLA.
Mám záujem
Monitorovať siete a vykonávať proaktívne identifikovanie sieťových, zákazníckych porúch a externých alarmov.
Koordinovať a administrovať v manažmente poruchových lístkov odstraňovanie porúch, riešiť a eskalovať incidenty s pracoviskami ST, tretími stranami a zákazníkmi.
Vykonávať lokalizáciu, neutralizovanie, odstraňovanie a dohľad nad identifikovanými sieťovými a zákazníckymi poruchami.
Vykonávať migrácie a konfigurácie uzlov služieb.
Vykonávať diagnostické činnosti, riadiť realizáciu nevyhnutných prerušení prevádzky v sieťach.
Monitorovať prevádzkové parametre systémov a parametrov poskytovaných služieb SLA.
ID: 1816257
Dátum zverejnenia: 29.7.2014
2014-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Špecialista prevádzky sietí a služieb, Technik Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou