Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
BA, Bratislava
asap
- vykonávať lokalizáciu, neutralizovanie, odstraňovanie porúch a dohľad nad identifikovanými zákazníckymi poruchami ,
- riešiť a eskalovať problémy v rámci Slovak Telekomu a s tretími stranami,
- prijímať hlásenia o poruchách od biznis zákazníkov a informovať zákazníkov o priebehu odstraňovania porúch prostredníctvom tel. kontaktu,
- vykonávať prvotnú diagnostiku miesta poruchy,
- analyzovať a koordinovať žiadosti na nevyhnutné prerušenia prevádzky,
- riadiť realizáciu nevyhnutných prerušení prevádzky v sieťach.
Mám záujem
- riešiť a eskalovať problémy v rámci Slovak Telekomu a s tretími stranami,
- prijímať hlásenia o poruchách od biznis zákazníkov a informovať zákazníkov o priebehu odstraňovania porúch prostredníctvom tel. kontaktu,
- vykonávať prvotnú diagnostiku miesta poruchy,
- analyzovať a koordinovať žiadosti na nevyhnutné prerušenia prevádzky,
- riadiť realizáciu nevyhnutných prerušení prevádzky v sieťach.
ID: 1711422
Dátum zverejnenia: 9.4.2014
2014-04-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Technický pracovník Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.