Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
1.5.2014
Hlavné zameranie pracovnej pozície je v oblasti geomarketingu:
1. Spracovávanie informácií z verejne dostupných dát a vyhodnocovanie interných dát:
Sledovanie a pravidelný update externých (sociodemografické údaje, údaje o konkurencii a pod) a interných dát (počty zákazníkov, churn, gross-adds, distribúcia telefónov v mobilnej sieti, prevádzka a pod) podľa municipalít a iných geo-lokačnýchj kritérií. Vyhodnocovanie a vysvetlenie zmien. Navrhovanie potrebných krokov pre vylepšenie konkurenčného postavenia.
2. Zadávanie a modifikácia interných reportov
Zadávanie a modifikácia reportov týkajúcich sa zákazníckej prevádzky.
3. Operatívna práca
Manažment požiadaviek predných línií súvisiacich so zriadením služieb. Prioritizácia požiadaviek, pravidelná komunikácia s prednými líniami a technickým oddelením. Verifikácia možností zriadenia služieb (pripojenia), odsúhlasenie technickej realizácie s kolegami z technológie. Kompletizácia biznis vyhodnotení pre jednotlivé požiadavky, získavanie potrebných podkladov pre rozhodnutie o schválení resp. zamietnutí. Analytická práca s internými a externými dátami.
Na pravidelnej báze reporting interných dát podľa požiadaviek.
Manažment internej komunikácie smerom na predné línie a iné zložky firmy.
4. Analyticko-rozvojová produktová práca:
Tvorba produktového konceptu – zadania pre implementáciu technologických zmien v existujúcich službách, v spolupráci s inými útvarmi (technológia, IT, dodávatelia) navrhnúť a overiť technickú realizovateľnosť, navrhovať a implementovať interné procesy. Získavať potrebné vstupy, pripravovať business vyhodnotenia (Business case) navrhovaných zmien, tvorenie timeplanu implementácie zmien a príprava návrhu na schválenie. Prezentácia projektov a obhajoba pred auditóriom.
5. Implementačná práca
Koordinácia nasadenia schválených zmien s externými aj internými dodávateľmi, zodpovednosť za dodržanie termínov pri implementácii. Dôležitý manažment / tracking paralelne bežiacich implementácií.
Mám záujem
1. Spracovávanie informácií z verejne dostupných dát a vyhodnocovanie interných dát:
Sledovanie a pravidelný update externých (sociodemografické údaje, údaje o konkurencii a pod) a interných dát (počty zákazníkov, churn, gross-adds, distribúcia telefónov v mobilnej sieti, prevádzka a pod) podľa municipalít a iných geo-lokačnýchj kritérií. Vyhodnocovanie a vysvetlenie zmien. Navrhovanie potrebných krokov pre vylepšenie konkurenčného postavenia.
2. Zadávanie a modifikácia interných reportov
Zadávanie a modifikácia reportov týkajúcich sa zákazníckej prevádzky.
3. Operatívna práca
Manažment požiadaviek predných línií súvisiacich so zriadením služieb. Prioritizácia požiadaviek, pravidelná komunikácia s prednými líniami a technickým oddelením. Verifikácia možností zriadenia služieb (pripojenia), odsúhlasenie technickej realizácie s kolegami z technológie. Kompletizácia biznis vyhodnotení pre jednotlivé požiadavky, získavanie potrebných podkladov pre rozhodnutie o schválení resp. zamietnutí. Analytická práca s internými a externými dátami.
Na pravidelnej báze reporting interných dát podľa požiadaviek.
Manažment internej komunikácie smerom na predné línie a iné zložky firmy.
4. Analyticko-rozvojová produktová práca:
Tvorba produktového konceptu – zadania pre implementáciu technologických zmien v existujúcich službách, v spolupráci s inými útvarmi (technológia, IT, dodávatelia) navrhnúť a overiť technickú realizovateľnosť, navrhovať a implementovať interné procesy. Získavať potrebné vstupy, pripravovať business vyhodnotenia (Business case) navrhovaných zmien, tvorenie timeplanu implementácie zmien a príprava návrhu na schválenie. Prezentácia projektov a obhajoba pred auditóriom.
5. Implementačná práca
Koordinácia nasadenia schválených zmien s externými aj internými dodávateľmi, zodpovednosť za dodržanie termínov pri implementácii. Dôležitý manažment / tracking paralelne bežiacich implementácií.
ID: 1698640
Dátum zverejnenia: 24.3.2014
2014-03-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový špecialista, Produktový manažér, Špecialista reportingu, Špecialista vývoja produktov Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.