Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér Creative Point Národného projektu NPC v regiónoch
Slovak Business Agency
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september - október 2017
september - október 2017
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
“Cieľom Národného projektu Národné podnikateľské centrum v regiónoch je vytvoriť sieť 7 národných podnikateľských centier – ako komplexných podnikateľských centier typu one-stop-shop v samosprávnych krajoch SR (okrem Bratislavského samosprávneho kraja), a tým zabezpečiť funkčnú štruktúru systematickej horizontálnej podpory malého a stredného podnikania a transfer výskumno-vývojového potenciálu do podnikateľskej sféry na regionálnej úrovni. Prostredníctvom národných podnikateľských centier záujemca o podnikanie (vrátane znevýhodnených marginalizovaných skupín obyvateľstva) ako aj už existujúci MSP získa informácie, rady, podporu, priestor na vlastný rast, či kooperáciu, možnosť financovania a rozvoj podnikateľského zámeru vo všetkých fázach životného cyklu.“
Náplň práce:
- riadi, vykonáva a zabezpečuje plánovanie a praktickú realizáciu konkrétnych odborných činností, v rámci Creative point, v súlade s pokynmi Hlavného regionálneho odborného koordinátora;
- zodpovedá za napĺňanie vnútorného výkonnostného rámca NP NPC v regiónoch v časti platnej pre príslušnú podaktivitu a za napĺňanie v ňom určenej časti projektových merateľných ukazovateľov v príslušnom regióne;
- nadstavuje nábor príslušnej časti cieľovej skupiny, pričom spolupracuje s odborným koordinátorom mediálnej podpory realizácie projektových aktivít;
- zodpovedá za vedenie logistiky mobilného Creative Point a za plynulú prevádzku statickej tvorivej dielne;
- lektoruje a vedie workshopy a besedy na technologické témy za asistencie technických pracovníkov;
- kontaktuje partnerov a lektorov na možnú spoluprácu;
- v prípade potreby obsluhuje technológie tvorivej dielne a pomáha klientom pri vytváraní prototypov;
- je kontaktným pracovníkom pre osobný styk s registrovanými klientami NPC REG;
- pripravuje a vedie evidenciu činnosti príslušných výberových a hodnotiacich komisií pôsobiacich v rámci projektu (pozvánky, prezenčné listiny, zápisnice, rozhodnutia);
- vykonáva administratívnu kontrolu doručených žiadostí o poskytnutie služieb a/alebo podpory v rámci príslušnej podaktivity/programu;
- v určenom rozsahu schvaľuje poskytovanie služieb a podpory poskytovanej v rámci projektu cieľovým skupinám;
- v prípade manažovania registrácie klientov NPC v regiónoch vykonáva aj - projektom a súvisiacou legislatívou dané - overenie oprávnenosti cieľových skupín a overenie MSP, vrátane poskytovania súvisiaceho poradenstva pre záujemcov – budúcich klientov NPC v regiónoch;
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi, ako aj s plánovaním obsahového zamerania jednotlivých konkrétnych odborných činností, v súlade s platným vnútorným výkonnostným rámcom projektu;
- za príslušnú podaktivitu sumarizuje návrhy na obsah evalvačných hárkov, a podklady k polročným a výročným správam IRO NPC v regiónoch ktoré predkladá na ďalšie spracovanie Manažérovi vnútroprojektových evalvačných procesov, ako aj odborné podklady nevyhnutné pre zabezpečenie monitorovania projektu;
- hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi predkladá návrhy na zmenové konania súvisiace s realizáciou projektu a dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami.
Náplň práce:
- riadi, vykonáva a zabezpečuje plánovanie a praktickú realizáciu konkrétnych odborných činností, v rámci Creative point, v súlade s pokynmi Hlavného regionálneho odborného koordinátora;
- zodpovedá za napĺňanie vnútorného výkonnostného rámca NP NPC v regiónoch v časti platnej pre príslušnú podaktivitu a za napĺňanie v ňom určenej časti projektových merateľných ukazovateľov v príslušnom regióne;
- nadstavuje nábor príslušnej časti cieľovej skupiny, pričom spolupracuje s odborným koordinátorom mediálnej podpory realizácie projektových aktivít;
- zodpovedá za vedenie logistiky mobilného Creative Point a za plynulú prevádzku statickej tvorivej dielne;
- lektoruje a vedie workshopy a besedy na technologické témy za asistencie technických pracovníkov;
- kontaktuje partnerov a lektorov na možnú spoluprácu;
- v prípade potreby obsluhuje technológie tvorivej dielne a pomáha klientom pri vytváraní prototypov;
- je kontaktným pracovníkom pre osobný styk s registrovanými klientami NPC REG;
- pripravuje a vedie evidenciu činnosti príslušných výberových a hodnotiacich komisií pôsobiacich v rámci projektu (pozvánky, prezenčné listiny, zápisnice, rozhodnutia);
- vykonáva administratívnu kontrolu doručených žiadostí o poskytnutie služieb a/alebo podpory v rámci príslušnej podaktivity/programu;
- v určenom rozsahu schvaľuje poskytovanie služieb a podpory poskytovanej v rámci projektu cieľovým skupinám;
- v prípade manažovania registrácie klientov NPC v regiónoch vykonáva aj - projektom a súvisiacou legislatívou dané - overenie oprávnenosti cieľových skupín a overenie MSP, vrátane poskytovania súvisiaceho poradenstva pre záujemcov – budúcich klientov NPC v regiónoch;
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi, ako aj s plánovaním obsahového zamerania jednotlivých konkrétnych odborných činností, v súlade s platným vnútorným výkonnostným rámcom projektu;
- za príslušnú podaktivitu sumarizuje návrhy na obsah evalvačných hárkov, a podklady k polročným a výročným správam IRO NPC v regiónoch ktoré predkladá na ďalšie spracovanie Manažérovi vnútroprojektových evalvačných procesov, ako aj odborné podklady nevyhnutné pre zabezpečenie monitorovania projektu;
- hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi predkladá návrhy na zmenové konania súvisiace s realizáciou projektu a dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 31.08.2017.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
CorelDRAW - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
CorelDRAW - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pracovnej pozícii je podmienkou;
- základná znalosť 2D/3D modelovacích programov (napr. CorelDraw, Blender, Fusion360, Rhinoceros 3D a pod.);
- základná znalosť laserovej technológie;
- pokročilá znalosť 3D technológie;
- kladný vzťah k technológiám podmienkou;
- prezentačné a komunikačné schopnosti podmienkou;
- vodičský preukaz skupina B výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- - zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.
- základná znalosť 2D/3D modelovacích programov (napr. CorelDraw, Blender, Fusion360, Rhinoceros 3D a pod.);
- základná znalosť laserovej technológie;
- pokročilá znalosť 3D technológie;
- kladný vzťah k technológiám podmienkou;
- prezentačné a komunikačné schopnosti podmienkou;
- vodičský preukaz skupina B výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- - zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3167561
Dátum zverejnenia: 23.8.2017
2017-08-23
lokalita: okres Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR