Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionálny odborný koordinátor realizácie odborných aktivít Národného projektu Podpora Internacionalizácie MSP - 5 voľných pozícií
Slovak Business Agency
Miesto práce
okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Nitra, Košice
okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Nitra, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Národný projekt Podpora Internacionalizácie MSP je zameraný na podporu expanzie malých a stredných podnikateľov v rôznych štádiách svojho životného cyklu.
V rámci toho projektu otvárame 5 pozícií regionálnych odborných koordinátorov realizácie odborných aktivít, jednu v každom z nasledovných regiónov:
Nitra, Trenčín, Banská Bystrica, Žilina, Košice
(Záujemcovia o uvedené pozície konkretizujte prosím región, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu )
Náplň práce:
- koordinuje aktivity Trade pointu v príslušnom regióne (vrátane koordinácie ostatných zamestnancov pôsobiacich v Trade pointe v príslušnom regióne);
- pripravuje návrhy harmonogramu realizácie aktivít projektu za regionálny Trade Point, v rámci ktorého pôsobí;
- poskytuje základné podporné a informačné aktivity o možnostiach internacionalizácie pre malých a stredných podnikateľov (MSP);
- vykonáva nábor nových lektorov/mentorov/tútorov, participuje pri ich zazmluvnení a zaradení do databázy odborníkov;
- aktívne spolupracuje s potenciálnymi a už registrovanými lektormi/mentormi/tútormi;
- schvaľuje žiadosti klientov (MSP) o krátkodobé odborné poradenstvo;
- kompletizuje podklady o priebehu projektu v príslušnom regióne do monitorovacích správ a do Žiadostí o platbu;
- kompletizuje podklady k žiadostiam podliehajúcim schvaľovaciemu procesu rozhodovacích komisií v rámci NP Podpora internacionalizácie MSP;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.
V rámci toho projektu otvárame 5 pozícií regionálnych odborných koordinátorov realizácie odborných aktivít, jednu v každom z nasledovných regiónov:
Nitra, Trenčín, Banská Bystrica, Žilina, Košice
(Záujemcovia o uvedené pozície konkretizujte prosím región, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu )
Náplň práce:
- koordinuje aktivity Trade pointu v príslušnom regióne (vrátane koordinácie ostatných zamestnancov pôsobiacich v Trade pointe v príslušnom regióne);
- pripravuje návrhy harmonogramu realizácie aktivít projektu za regionálny Trade Point, v rámci ktorého pôsobí;
- poskytuje základné podporné a informačné aktivity o možnostiach internacionalizácie pre malých a stredných podnikateľov (MSP);
- vykonáva nábor nových lektorov/mentorov/tútorov, participuje pri ich zazmluvnení a zaradení do databázy odborníkov;
- aktívne spolupracuje s potenciálnymi a už registrovanými lektormi/mentormi/tútormi;
- schvaľuje žiadosti klientov (MSP) o krátkodobé odborné poradenstvo;
- kompletizuje podklady o priebehu projektu v príslušnom regióne do monitorovacích správ a do Žiadostí o platbu;
- kompletizuje podklady k žiadostiam podliehajúcim schvaľovaciemu procesu rozhodovacích komisií v rámci NP Podpora internacionalizácie MSP;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická práca v mladom kolektíve;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ spolu s uvedením konkrétneho regiónu, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 28.08.2017.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pracovnej pozícii je podmienkou;
- internetové vyhľadávače na užívateľskej úrovni;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí je výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť a flexibilita;
- internetové vyhľadávače na užívateľskej úrovni;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí je výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť a flexibilita;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3163926
Dátum zverejnenia: 18.8.2017
2017-08-18
lokalita: okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Nitra, Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR