Odborný asistent tímu

Slovak Business Agency

Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Časť 50% v rámci Národného projektu Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu "Think Small First":
- vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci jednotlivých podaktivít projektu, pripravuje podkladové materiály odbornému tímu;
- zodpovedá za riadnu prípravu, vedenie, triedenie a archiváciu príslušnej odbornej projektovej dokumentácie realizovaných odborných činností a jej odovzdávanie v stanovených termínoch povereným pracovníkom projektového riadenia;
- zabezpečuje organizačno-technickú a koordinačnú podporu v rámci hlavných aktivít projektu odbornému personálu, vrátane podpory regionálnych odborných koordinátorov;
- pripravuje a vedie evidenciu odborných činností realizovaných so zapojením cieľových skupín projektu (pozvánky, prezenčné listiny, konzultačné listy, zápisy z pravidelných a operatívnych porád príslušnej odbornej pracovnej skupiny, správy o čerpaní služieb a podpory a pod.) a vypracúva súvisiace výstupy pre potreby sledovania realizácie projektu;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webstránku vytvorenú v rámci projektu;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.

Časť 50% ostatné činnosti SBA:
- vykonáva a plní operatívne úlohy súvisiace s prípravou odborných podkladov pre Odbor výskumu podnikateľského prostredia.

Zamestnanecké výhody, benefity

- dynamická práca v mladom kolektíve;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ spolu so žiadosťou na uvedenú adresu alebo mailom na nižšie uvedenú adresu najneskôr do 08.08.2017.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na obdobnej pracovnej pozícii je výhodou;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou,
- základná znalosť grafických programov;
- skúsenosti s technickým a grafickým spracovaním dokumentov, správou on-line priestoru je výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3141824  Dátum zverejnenia: 25.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR