Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent tímu
Slovak Business Agency
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Časť 50% v rámci Národného projektu Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu "Think Small First":
- vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci jednotlivých podaktivít projektu, pripravuje podkladové materiály odbornému tímu;
- zodpovedá za riadnu prípravu, vedenie, triedenie a archiváciu príslušnej odbornej projektovej dokumentácie realizovaných odborných činností a jej odovzdávanie v stanovených termínoch povereným pracovníkom projektového riadenia;
- zabezpečuje organizačno-technickú a koordinačnú podporu v rámci hlavných aktivít projektu odbornému personálu, vrátane podpory regionálnych odborných koordinátorov;
- pripravuje a vedie evidenciu odborných činností realizovaných so zapojením cieľových skupín projektu (pozvánky, prezenčné listiny, konzultačné listy, zápisy z pravidelných a operatívnych porád príslušnej odbornej pracovnej skupiny, správy o čerpaní služieb a podpory a pod.) a vypracúva súvisiace výstupy pre potreby sledovania realizácie projektu;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webstránku vytvorenú v rámci projektu;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.
Časť 50% ostatné činnosti SBA:
- vykonáva a plní operatívne úlohy súvisiace s prípravou odborných podkladov pre Odbor výskumu podnikateľského prostredia.
- vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci jednotlivých podaktivít projektu, pripravuje podkladové materiály odbornému tímu;
- zodpovedá za riadnu prípravu, vedenie, triedenie a archiváciu príslušnej odbornej projektovej dokumentácie realizovaných odborných činností a jej odovzdávanie v stanovených termínoch povereným pracovníkom projektového riadenia;
- zabezpečuje organizačno-technickú a koordinačnú podporu v rámci hlavných aktivít projektu odbornému personálu, vrátane podpory regionálnych odborných koordinátorov;
- pripravuje a vedie evidenciu odborných činností realizovaných so zapojením cieľových skupín projektu (pozvánky, prezenčné listiny, konzultačné listy, zápisy z pravidelných a operatívnych porád príslušnej odbornej pracovnej skupiny, správy o čerpaní služieb a podpory a pod.) a vypracúva súvisiace výstupy pre potreby sledovania realizácie projektu;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webstránku vytvorenú v rámci projektu;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.
Časť 50% ostatné činnosti SBA:
- vykonáva a plní operatívne úlohy súvisiace s prípravou odborných podkladov pre Odbor výskumu podnikateľského prostredia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická práca v mladom kolektíve;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ spolu so žiadosťou na uvedenú adresu alebo mailom na nižšie uvedenú adresu najneskôr do 08.08.2017.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pracovnej pozícii je výhodou;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou,
- základná znalosť grafických programov;
- skúsenosti s technickým a grafickým spracovaním dokumentov, správou on-line priestoru je výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou,
- základná znalosť grafických programov;
- skúsenosti s technickým a grafickým spracovaním dokumentov, správou on-line priestoru je výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3141824
Dátum zverejnenia: 25.7.2017
2017-07-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR