Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent implementácie podaktivity Creative Point projektu NP NPC II BA - kraj
Slovak Business Agency
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci jednotlivých programov/podaktivít projektu;
• zodpovedá za riadnu prípravu, vedenie, triedenie a archiváciu príslušnej odbornej projektovej dokumentácie realizovaných odborných činností a jej odovzdávanie v stanovených termínoch povereným pracovníkom projektového riadenia;
• zhotovuje pozvánky, prezenčné listiny a zápisy z pravidelných a operatívnych porád príslušnej Odbornej pracovnej skupiny;
• pripravuje a vedie evidenciu odborných činností realizovaných so zapojením cieľových skupín projektu (prezenčné listiny, konzultačné listy, správy o čerpaní služieb a podpory a pod.) a vypracúva súvisiace výstupy pre potreby sledovania realizácie projektu;
• pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webpriestor vyčlenený pre príslušný program/podaktivitu;
• pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.
• zodpovedá za riadnu prípravu, vedenie, triedenie a archiváciu príslušnej odbornej projektovej dokumentácie realizovaných odborných činností a jej odovzdávanie v stanovených termínoch povereným pracovníkom projektového riadenia;
• zhotovuje pozvánky, prezenčné listiny a zápisy z pravidelných a operatívnych porád príslušnej Odbornej pracovnej skupiny;
• pripravuje a vedie evidenciu odborných činností realizovaných so zapojením cieľových skupín projektu (prezenčné listiny, konzultačné listy, správy o čerpaní služieb a podpory a pod.) a vypracúva súvisiace výstupy pre potreby sledovania realizácie projektu;
• pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webpriestor vyčlenený pre príslušný program/podaktivitu;
• pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická práca v mladom kolektíve;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas.
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas.
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 19.08.2017.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pracovnej pozícii je podmienkou;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú prednosťou;
- predchádzajúce skúsenosti s prácou s databázovými systémami a CMS riešeniami sú prednosťou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú prednosťou;
- predchádzajúce skúsenosti s prácou s databázovými systémami a CMS riešeniami sú prednosťou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3113592
Dátum zverejnenia: 11.9.2017
2017-09-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR