Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent programového manažéra Rastového programu
Slovak Business Agency
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- asistencia pre zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou Rastového programu na podporu rastu a internacionalizácie malých a stredných podnikateľov (MSP);
- asistencia pre prípravu, organizovanie a realizáciu jednotlivých služieb Rastového programu;
- administratívna kontrola prijatých žiadostí o služby Rastového programu a overovanie oprávnenosti žiadateľov v súlade s podmienkami programu a požiadavkami projektov;
- príprava podkladov pre hodnotenie a hodnotiacu komisiu, spracovanie zápisov z hodnotenia;
- zber, sumarizácia, triedenie a vedenie zverenej dokumentácie súvisiacej s realizáciou Rastového programu a príslušných národných projektov vo vzťahu k programu;
- vypracovávanie a poskytovanie podkladov pre účely propagácie a informovania o službách a aktivitách Rastového programu;
- komunikácia s event manažérom vo veci organizačnej a technickej prípravy podujatí;
- súčinnosť pri získavaní a spracovaní spätnej väzby od prijímateľov pomoci a externých spolupracovníkov;
- zaznamenávanie údajov do sumarizačných tabuliek, interných informačných systémov a databáz;
- nahlasovanie poskytnutej pomoci prijímateľom pomoci do centrálneho registra a práca s externým informačným systémom;
- súčinnosť pri zhromažďovaní a vypracovaní podkladov pre hodnotenie realizácie a výstupov, pre príslušné správy a monitoring implementačnej fázy národných projektov vo vzťahu k Rastovému programu;
- priebežné vytváranie príslušnej časti elektronického archívu programu, archivácia dokumentácie v súlade s predpismi;
- administratívna a obsahová podpora programových manažérov, poskytovanie podkladov projektovému riadeniu;
- asistencia pre prípravu, organizovanie a realizáciu jednotlivých služieb Rastového programu;
- administratívna kontrola prijatých žiadostí o služby Rastového programu a overovanie oprávnenosti žiadateľov v súlade s podmienkami programu a požiadavkami projektov;
- príprava podkladov pre hodnotenie a hodnotiacu komisiu, spracovanie zápisov z hodnotenia;
- zber, sumarizácia, triedenie a vedenie zverenej dokumentácie súvisiacej s realizáciou Rastového programu a príslušných národných projektov vo vzťahu k programu;
- vypracovávanie a poskytovanie podkladov pre účely propagácie a informovania o službách a aktivitách Rastového programu;
- komunikácia s event manažérom vo veci organizačnej a technickej prípravy podujatí;
- súčinnosť pri získavaní a spracovaní spätnej väzby od prijímateľov pomoci a externých spolupracovníkov;
- zaznamenávanie údajov do sumarizačných tabuliek, interných informačných systémov a databáz;
- nahlasovanie poskytnutej pomoci prijímateľom pomoci do centrálneho registra a práca s externým informačným systémom;
- súčinnosť pri zhromažďovaní a vypracovaní podkladov pre hodnotenie realizácie a výstupov, pre príslušné správy a monitoring implementačnej fázy národných projektov vo vzťahu k Rastovému programu;
- priebežné vytváranie príslušnej časti elektronického archívu programu, archivácia dokumentácie v súlade s predpismi;
- administratívna a obsahová podpora programových manažérov, poskytovanie podkladov projektovému riadeniu;
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická práca v mladom kolektíve;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- flexibilný pracovný čas;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- flexibilný pracovný čas;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou a motivačným listom na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 04.09.2016.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
irelevantné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívne ovládanie ďalšieho cudzieho jazyka výhodou;
- znalosti z oblasti projektového manažmentu výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť, kreativita;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
- znalosti z oblasti projektového manažmentu výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť, kreativita;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2663309
Dátum zverejnenia: 22.8.2016
2016-08-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou