Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Asistentka
SLÁVIK & STELL s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
01.10.2015
01.10.2015
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac, dohodou
800 EUR/mesiac, dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aktívna e-mailová, telefonická komunikácia so zákazníkmi (nie aktívny predaj). Evidencia nových zákazníkov do internej databázy. Vyhľadávanie nových kontaktov (nie aktívny predaj). Čítanie a vyhodnocovanie osobných dokumentov zákazníkov v slovenskom/anglickom jazyku. Samostatná a zodpovedná komunikácia so zákazníkmi, organizovanie stretnutí a asistentská podpora.
Zamestnanecké výhody, benefity
Osobnostný a profesný rast.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Sme spoločnosť, zaoberajúca sa vyhľadávaním manažérov a expertov z roznych oblastí. Sme menší kolektív s veľkou energiou a chuťou pomáhať si. Ak chcete pracovať s fér ľuďmi v príjemnom kolektíve, pošlite svoje CV na [email protected]
Sme spoločnosť, zaoberajúca sa vyhľadávaním manažérov a expertov z roznych oblastí. Sme menší kolektív s veľkou energiou a chuťou pomáhať si. Ak chcete pracovať s fér ľuďmi v príjemnom kolektíve, pošlite svoje CV na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozornosť čítania textov v slovenskom aj anglickom jazyku. Vytrvalosť vo vyhľadávaní kontaktov, komunikatívnosť, schopnosť načúvať a zodpovednosť za plnenie úloh.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLÁVIK & STELL - Executive Search & Advisory - je poradenská spoločnosť pre oblasť ľudského kapitálu a Employer Branding.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2212770
Dátum zverejnenia: 6.8.2015
2015-08-06
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Sekretárka Spoločnosť: SLÁVIK & STELL s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 EUR/mesiac, dohodou