Logo SkyToll, a. s.

Delivery manager v oblasti IT

SkyToll, a. s.

Miesto práce
Lamačská cesta, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 - 3 500 EUR/mesiacMzda je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 2.800 € brutto pri plnom úväzku. Variabil 16% vyplácaný štvrťročne na základe plnenia KSI

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovedá za riadenie menších infraštruktúrnych a aplikačných zmien - obnovy, úlohy z auditov, malé požiadavky od zákazníka, riešenie dopadov z incidentov / problémov / monitoringu / atď., následne rieši zmenové konania. 

End to end riadenie menších zmenových úloh / dodávok v oblasti IT prevádzky

  • od iniciácie/definície rozsahu, cez analýzu a návrh riešení a samotnú implementáciu (vrátane otestovania zmenovej požiadavky) až po nasadenie do produkčného prostredia (vrátane post-implementačnej fázy)
  • riadenie integrácie riešenia s inými systémami / aplikáciami a tretími stranami

Spolupráca s dodávateľskými spoločnosťami a tiež komunikácia so zákazníkom / objednávateľom

Ďalšie zodpovednosti

  • kapacitné plánovanie interných kolegov (v spolupráci s ich nadriadenými)
  • riadenie rozpočtov dodávok
  • identifikácia a riadenie rizík
  • zabezpečenie dokumentácie
  • reportovanie o stave úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

Finančné výhody:
- atraktívna základná mzda
- variabilná zložka pri splnení KSI 16%
- vernostné odmeny za odpracované roky
- mimoriadne prémie
Flexibilita a voľno:
- pružný/flexibilný pracovný čas
- 5 dní pracovné voľno
- možnosť občas pracovať z domu (home office)
Stabilita a rast:
- stabilný finančný rast a obrat spoločnosti
- nízka fluktuácia zamestnancov

- podpora aj v mimoriadnych životných situáciách
Vzdelávanie a rozvoj:
- bezplatné jazykové kurzy
- interné vzdelávanie
- odborné školenia
Firemná kultúra:
- rôznorodé teambuildingy
- neformálny dress code na pracovisku
- darčeky pre deti zamestnancov 2x ročne
- veľkolepé Vianočné večierky
- priateľská atmosféra na pracovisku
Zdravie a wellbeing:
- multisport karta
- úschovňa bicyklov na pracovisku
- kvalitná káva
- zvýhodnené ceny skipassov

Informácie o výberovom konaní

Na základe zaslaného životopisu dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu.
V prípade, že spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na interview najneskôr do 10 dní od prijatia žiadosti. Uchádzač, ktorý sa zúčastní výberového konania bude informovaný o výsledku telefonicky alebo e-mailom.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidáta, ktorého skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2024 (ostáva ešte 17 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

informatika, telekomunikácie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Jira - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

v riadení IT projektov, riadenie činností IT prevádzky

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Certifikácia v oblasti riadenia projektov - výhodou.

Očakávame prax:

  • v integráciách SW riešení
  • v riadení dodávateľov

Osobnostné predpoklady:

  • zodpovednosť
  • analytické myslenie
  • schopnosť rozmýšľať v súvislostiach
  • flexibilita a spoľahlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dňa 13. januára 2009 podpísala spoločnosť SkyToll, a.s. zmluvu s Národnou diaľničnou spoločnosťou na dodávku a prevádzku Komplexnej služby elektronického výberu mýta v Slovenskej republike.
Slovenský projekt elektronického výberu mýta je vo svete unikátny tým, že pokrýva okrem diaľnic a rýchlostných ciest aj veľký rozsah ciest prvej triedy najvyspelejšou technológiou satelitného mýta. Riešenie je založené na GPS - GSM technológii, je maximálne flexibilné na zabezpečenie budúceho nárastu objemu nákladnej dopravy, ako i rozširovania cestnej siete SR. Na realizácii projektu sa zúčastňujú nielen renomované medzinárodné firmy, ale aj slovenskí odborníci a lokálne spoločnosti v oblasti informačných technológií a inteligentných dopravných systémov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Iveta Posoldová, PhD.
Tel.: +421232336920
E-mail: poslať životopis
ID: 4830941  Dátum zverejnenia: 15.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac