Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka vedenia spoločnosti - Falck Fire Services a.s.
Falck Záchranná a.s. v likvidácii
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou / 01.05.2019
dohodou / 01.05.2019
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR / BRUTTO
650 EUR / BRUTTO
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vedie evidenciu došlej a odoslanej pošty
• pripravuje požiadavky za vedenie spoločnosti a zabezpečuje ich schválenie nadriadeným
• zodpovedá za spracovanie objednávok v systéme Softip a ich evidenciu
• vedie evidenciu dodávateľských faktúr , vykonáva párovanie faktúr s dodacími listami a objednávkami
• zodpovedá za vedenie pokladne, vyúčtovanie nákupov v hotovosti a všetkých potrebných podkladov pre účtovné oddelenie
• zodpovedá za evidenciu a výdaj stravných lístkov
• zabezpečuje ubytovanie, letenky a prepravy zamestnancov
• zodpovedá za spracovanie podkladov zo zahraničných služobných ciest
• zodpovedá za spracovanie zápisov z interných porád
• zabezpečuje korešpondenciu a distribúciu dokumentov
• zodpovedá za sklad reklamných predmetov
• zodpovedá za korektnú realizáciu personálnych činností ( evidencia a spracovanie dochádzky vedenia spoločnosti, kontaktná osoba pri zabezpečovaní podpisov pracovnoprávnej dokumentácie a pod. )
• zabezpečuje efektívnu a včasnú telefonickú, písomnú, elektronickú, osobnú komunikáciu s externým aj interným prostredím ( ostatní zamestnanci, obchodní partneri apod. )
• zúčastňuje sa porád vedenia FFS a.s. a veliteľov Závodných hasičských útvarov a spracováva zápisy
• pripravuje podklady a návrhy pri riešení investičných zámerov
• realizuje reporting (finančný, kontrolný )
• zodpovedá za kompletné odovzdanie dodávateľských faktúr pre účtovné oddelenie
• tlmočenie pre spoločnosť Falck Fire Services a. s. a spol. Falck Záchranná a. s.
• plní úlohy na základe požiadaviek vedenia spoločnosti
• pripravuje požiadavky za vedenie spoločnosti a zabezpečuje ich schválenie nadriadeným
• zodpovedá za spracovanie objednávok v systéme Softip a ich evidenciu
• vedie evidenciu dodávateľských faktúr , vykonáva párovanie faktúr s dodacími listami a objednávkami
• zodpovedá za vedenie pokladne, vyúčtovanie nákupov v hotovosti a všetkých potrebných podkladov pre účtovné oddelenie
• zodpovedá za evidenciu a výdaj stravných lístkov
• zabezpečuje ubytovanie, letenky a prepravy zamestnancov
• zodpovedá za spracovanie podkladov zo zahraničných služobných ciest
• zodpovedá za spracovanie zápisov z interných porád
• zabezpečuje korešpondenciu a distribúciu dokumentov
• zodpovedá za sklad reklamných predmetov
• zodpovedá za korektnú realizáciu personálnych činností ( evidencia a spracovanie dochádzky vedenia spoločnosti, kontaktná osoba pri zabezpečovaní podpisov pracovnoprávnej dokumentácie a pod. )
• zabezpečuje efektívnu a včasnú telefonickú, písomnú, elektronickú, osobnú komunikáciu s externým aj interným prostredím ( ostatní zamestnanci, obchodní partneri apod. )
• zúčastňuje sa porád vedenia FFS a.s. a veliteľov Závodných hasičských útvarov a spracováva zápisy
• pripravuje podklady a návrhy pri riešení investičných zámerov
• realizuje reporting (finančný, kontrolný )
• zodpovedá za kompletné odovzdanie dodávateľských faktúr pre účtovné oddelenie
• tlmočenie pre spoločnosť Falck Fire Services a. s. a spol. Falck Záchranná a. s.
• plní úlohy na základe požiadaviek vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti so silným zázemím a podporou medzinárodnej spoločnosti,
• príjemné, dynamické pracovné prostredie,
• zamestnanecké benefity,
• možnosť sebarealizácie a odborného rastu,
• príjemné, dynamické pracovné prostredie,
• zamestnanecké benefity,
• možnosť sebarealizácie a odborného rastu,
Informácie o výberovom konaní
Ponúkaná pracovná pracovná pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť Falck Fire Services a.s., ktorá poskytuje služby priemyselnej požiarnej ochrany pre priemyselné podniky, tiež služby v oblasti tréningov a školení protipožiarnej ochrany.
V prípade, ak Vás táto pracovná ponuka zaujala zašlite prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu.
Súčasne si vyhradzujeme právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Uchádzači, ktorí nespĺňajú požadované kritéria a neuvedú si v životopise znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni a MS OFFICE 365 - kontaktovať nebudeme a vopred ďakujeme za prejavený záujem.
Ďakujeme za pochopenie.
V prípade, ak Vás táto pracovná ponuka zaujala zašlite prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu.
Súčasne si vyhradzujeme právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Uchádzači, ktorí nespĺňajú požadované kritéria a neuvedú si v životopise znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni a MS OFFICE 365 - kontaktovať nebudeme a vopred ďakujeme za prejavený záujem.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PODMIENKA - MICROSOFT OFFICE 365 - znalosť práce na pokročilej úrovni
- PODMIENKA - aktívna komunikácia v anglickom jazyku
- aktívny vodič
- flexibilita , služobné cesty
- samostatnosť, precíznosť a presnosť pri plnení úloh
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- prax na podobnej pozícií - výhodou
- práca v programe SOFTIP - výhodou
- PODMIENKA - aktívna komunikácia v anglickom jazyku
- aktívny vodič
- flexibilita , služobné cesty
- samostatnosť, precíznosť a presnosť pri plnení úloh
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- prax na podobnej pozícií - výhodou
- práca v programe SOFTIP - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Falck je pôvodom dánska spoločnosť, ktorá bola založená v roku 1906. V súčasnosti je Falck najväčším prevádzkovateľom záchranných zdravotných a asistenčných služieb na svete a zároveň je aj svetovým lídrom v poskytovaní školení v oblasti ochrany života a zdravia. Na Slovensku pôsobí skupina Falck od roku 2005.
Falck Fire Services a.s. poskytuje služby požiarnej ochrany pre priemyselné podniky, organizuje tréningy a školenia protipožiarnej ochrany. Ponúka outsourcing a prevádzkovanie závodných hasičských útvarov .
Falck Fire Services a.s. poskytuje služby požiarnej ochrany pre priemyselné podniky, organizuje tréningy a školenia protipožiarnej ochrany. Ponúka outsourcing a prevádzkovanie závodných hasičských útvarov .
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 1901382
Dátum zverejnenia: 1.4.2019
2019-04-01
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Falck Záchranná a.s. v likvidácii
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 EUR / BRUTTO