Asistentka obchodného oddelenia | BizPartner Finance

Skupina BizPartner Group

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiacV závislosti od výsledkov a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Práca u nás nie je len o plnení úloh, ale o skutočnom profesionálnom raste a rozvoji. Sme tím, ktorý si váži inovatívne myslenie a snahu neustále sa zlepšovať. Našim zamestnancom poskytujeme príležitosti, ktoré podporujú kariérny rast a osobný rozvoj. Hľadáme niekoho, kto bude súčasťou tohto úspešného príbehu.

Budete súčasťou tímu, ktorý sa zameriava na poskytovanie riešení šitých na mieru a ktorý neustále hľadá spôsoby, ako zlepšiť svoje služby. Vaša práca bude mať zmysel a budete mať možnosť vidieť výsledky svojho úsilia.

Hľadáme človeka, ktorý má vášeň pre nehnuteľnosti, a ktorý je pripravený prispieť k nášmu úspechu svojimi schopnosťami a ambíciami. Ak ste komunikatívny, samostatný a ambiciózny, radi Vás privítame v našom tíme.

Veríme v individuálny rozvoj každého zamestnanca a ponúkame široké možnosti na sebarealizáciu a kariérny rast. 

Pripojte sa k nám a staňte sa súčasťou tímu, ktorý mení spôsob, akým ľudia vnímajú a využívajú služby v oblasti bývania a financovania nehnuteľností. 

Ideálny kandidát alebo kandidátka by mali:

Mať záujem pracovať v oblasti administratívy a operatívy pri starostlivosti o klientov. Na tejto pozícii sa najlepšie uplatní akčná osobnosť, ktorá premýšľa samostatne, dokáže zodpovedne plniť zverené úlohy a aktívne vnímať potreby obchodného oddelenia. 

Náplňou práce bude komunikácia a udržiavanie vzťahov s našimi aktuálnymi, ale aj novými klientmi. Súčasťou práce je vybavovanie dopytov, tvorba cenových ponúk a navrhovanie najvhodnejších riešení pre klienta. 

  • ​Úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu a vedením spoločnosti
  • Vedenie evidencie a databáz klientov, vrátane aktualizácie a archivácie záznamov.
  • Pravidelná komunikácia s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu a osobných stretnutí.​
  • ​Riešenie bežných administratívnych úloh súvisiacich s pridelenou agendou a údržba kancelárskeho prostredia.​
  • Po zaškolení postupná účasť na obchodných stretnutiach

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Notebook a mobil
  • Mentoring potrebný na prácu a rast
  • Možnosť sebarealizácie a kariérneho postupu
  • Zázemie stabilnej spoločnosti pôsobiacej na trhu už viac ako 15 rokov
  • Moderné a dobre vybavené pracovisko v srdci mesta

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

20.6.2024 (ostáva ešte 18 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Nehnuteľnosti, Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Google Drive - Mierne pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Nehnuteľnosti, Obchod

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
  • Dôslednosť a precíznosť pri práci s dokumentmi a údajmi
  • Príjemné a profesionálne vystupovanie
  • Skúsenosti s administratívnou prácou a komunikáciou s klientmi
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
  • Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina BizPartner Group vznikla na Slovensku v roku 2007. V súčasnosti máme pobočky v Bratislave, Prahe a Poprade.

So svojimi podnikateľskými aktivitami pôsobíme v dvanástich krajinách Európskej Únie a naše portfólio sa rozrástlo do rôznych oblastí podnikania. Medzi tie hlavné patria finančné služby v oblasti obchodu s nehnuteľnosťami, realitný development, e-commerce a investovanie do nehnuteľností, kde sa nám podarilo vytvoriť predvídateľný obchodný model, ktorý naši partneri a investori oceňujú pre jeho atraktívne výnosy, stabilitu a vysokú mieru bezpečnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Martin Fodor
Tel.: +421911660535
E-mail: poslať životopis
ID: 4833975  Dátum zverejnenia: 20.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac