Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zástupca/kyňa vedúceho predajne (Carpisa)
SIRS - Consulting, s.r.o.
Miesto práce
OC Mirage, okres Žilina
OC Mirage, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2016
01.06.2016
Mzdové podmienky (brutto)
upresnené na osobnom pohovore
upresnené na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Zabezpečovanie plynulého chodu obchodnej prevádzky.
2. Riadenie a vedenie tímu predavačov/predajcov.
3. Objednávanie tovaru a služieb v závislosti od stavu zásob a okolností.
4. Zabezpečovanie spokojnosti zákazníka, kvality obsluhy na predajni, poradenstvo zákazníkom.
5. Preberanie dennej tržby a zabezpečovanie jej riadneho odvádzania.
6. Kontrola vedenia podkladov pre účtovníctvo a administratívnych záznamov
7. Zodpovednosť za merchandising – výzdobu, upútavky.
8. Kontrola skladových zásob a výsledkov inventúr, optimalizácia skladových zásob.
9. Zodpovednosť za pokladničnú evidenciu, evidenciu príjmu a výdaja tovaru.
2. Riadenie a vedenie tímu predavačov/predajcov.
3. Objednávanie tovaru a služieb v závislosti od stavu zásob a okolností.
4. Zabezpečovanie spokojnosti zákazníka, kvality obsluhy na predajni, poradenstvo zákazníkom.
5. Preberanie dennej tržby a zabezpečovanie jej riadneho odvádzania.
6. Kontrola vedenia podkladov pre účtovníctvo a administratívnych záznamov
7. Zodpovednosť za merchandising – výzdobu, upútavky.
8. Kontrola skladových zásob a výsledkov inventúr, optimalizácia skladových zásob.
9. Zodpovednosť za pokladničnú evidenciu, evidenciu príjmu a výdaja tovaru.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- základný plat + motivujúce osobné odmeny
- práca v priateľskom kolektíve
- príjemné pracovné prostredie, dobrá pracovná doba
- príplatky za odpracované sviatky
- zamestnanecké zľavy
- potrebné zaškolenie a ďalšie vzdelávanie
- možnosť kariérneho rastu
- základný plat + motivujúce osobné odmeny
- práca v priateľskom kolektíve
- príjemné pracovné prostredie, dobrá pracovná doba
- príplatky za odpracované sviatky
- zamestnanecké zľavy
- potrebné zaškolenie a ďalšie vzdelávanie
- možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
ŽIVOTOPIS S FOTOGRAFIOU posielajte e-mailom spolu aj s krátkym textom, prečo by sme mali práve Vás zavolať na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Taliansky jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kandidáta, ktorý má nasledujúce skúsenosti, zručnosti a schopnosti:
- úplné stredoškolské vzdelanie
- prax na rovnakej/podobnej pozícií podmienkou
- bezúhonnosť
- silné obchodné skúsenosti a schopnosť riadiť podnikanie prostredníctvom kreativity,
- schopnosť plánovať a dosiahnuť dlhodobé a krátkodobé ciele,
- osvedčené organizačné a analytické schopnosti,
- využiť vlastnú iniciatívu a prevziať zodpovednosť za vlastné príkazy,
- schopnosť školiť ľudí a používať vhodné prostriedky pre rozvoj zamestnancov,
- schopnosť motivovať ľudí,
- kreativita a otvorenosť,
- všestrannosť a samostatnosť pri plnení úloh v rýchlo sa vyvíjajúcom prostredí a rozdeľovať priority účinne,
- vynikajúci zákaznícky servis a medziľudské komunikačné schopnosti,
- časová flexibilita, práca cez víkendy a ochota pracovať v popoludňajších hodinách,
- schopnosť komunikovať v anglickom alebo talianskom jazyku
- odolnosť voči stresu.
- úplné stredoškolské vzdelanie
- prax na rovnakej/podobnej pozícií podmienkou
- bezúhonnosť
- silné obchodné skúsenosti a schopnosť riadiť podnikanie prostredníctvom kreativity,
- schopnosť plánovať a dosiahnuť dlhodobé a krátkodobé ciele,
- osvedčené organizačné a analytické schopnosti,
- využiť vlastnú iniciatívu a prevziať zodpovednosť za vlastné príkazy,
- schopnosť školiť ľudí a používať vhodné prostriedky pre rozvoj zamestnancov,
- schopnosť motivovať ľudí,
- kreativita a otvorenosť,
- všestrannosť a samostatnosť pri plnení úloh v rýchlo sa vyvíjajúcom prostredí a rozdeľovať priority účinne,
- vynikajúci zákaznícky servis a medziľudské komunikačné schopnosti,
- časová flexibilita, práca cez víkendy a ochota pracovať v popoludňajších hodinách,
- schopnosť komunikovať v anglickom alebo talianskom jazyku
- odolnosť voči stresu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzka COIN & Brands na svojich troch oddeleniach – móda, parfuméria a bytové doplnky ponúka širokú varietu exkluzívnych svetových značiek, ktoré zaujmú aj náročného zákazníka. K dispozícii sú na prevádzke najnovšie kolekcie známych dizajnérov ako aj off-price modely za zvýhodnené ceny.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2413389
Dátum zverejnenia: 12.5.2016
2016-05-12
lokalita: okres Žilina Pozícia: Odborný predajca, Predavač, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci prevádzky, Vedúci úseku predajne Spoločnosť: SIRS - Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: upresnené na osobnom pohovore