Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Travel Expense Administrator
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové ohodnotenie
dohodou
O nás
SiemensSiemens stelesňuje špičkové riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, energetiky, informačných a komunikačných technológií.
Popis pracovnej pozicie a zodpovednosti
Travel Expense Center so sídlom v Bratislave, ktoré kontroluje cestovné náhrady a likviduje cestovné príkazy zamestnancov Siemens Nemecko a Rakúsko hľadá do svojho tímu Špecialistu likvidácie cestovných dokladov - Travel Expense Administrator:- kontrola vecnej a formálnej správnosti vyúčtovaní výdavkov, spojených s pracovnými cestami doma (DE/AT) a v zahraničí
- kontrola vyúčtovaní z pohľadu zákonných a interných firemných predpisov
- riešenie sporných nárokov
- poradenstvo a podpora pracovníkov pri vystavovaní vyúčtovaní cestovných výdavkov
- celodenná komunikácia v nemeckom jazyku
- práca v systéme SAP
Potrebné vzdelanie, zručnosti a osobnostné predpoklady
Vzdelaniestredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
administratíva, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnostiOdborné:
- výborná znalosť NJ slovom a písmom je nevyhnutnou podmienkou, znalosť AJ výhodou
- min. SŠ vzdelanie, ekonomické resp. jazykové zameranie výhodou
- praktické skúsenosti s likvidáciou cestovných príkazov výhodou
- PC: MS Office
Osobnostné:
- komunikatívnosť, precíznosť, zodpovednosť, schopnosť pracovať v tíme
Čo ponúkame
Zaškolenie do zákonných a interných firemných predpisov. Bohatý sociálny program.
ID: 384686
Dátum zverejnenia: 26.7.2017
2017-07-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: Siemens Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou