Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér / Manažérka pre účtovníctvo
SFÉRA, a.s.
Miesto práce
Karadžičova, Bratislava
Karadžičova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
ASAP alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacHrubá mzda 2500 eur, ktorá je tvorená základnou zložkou mzdy 1800 eur, variabilnou zložkou mzdy do 700 eur, ak uchádzač spĺňa všetky požiadavky. Základná aj variabilná zložka mzdy môže byť individuálne navýšená v závislosti od pracovných skúseností. Konečná výška mzdy je predmetom dohody medzi uchádzačom a zamestnávateľom. Dôkladne zvažujeme schopnosti kandidátov a sme otvorení férovému odmeňovaniu, s ohľadom na skúsenosti a situáciu na trhu práce. Vítame v našom tíme kvalifikovaných odborníkov z oblasti ekonomiky.
2 500 EUR/mesiacHrubá mzda 2500 eur, ktorá je tvorená základnou zložkou mzdy 1800 eur, variabilnou zložkou mzdy do 700 eur, ak uchádzač spĺňa všetky požiadavky. Základná aj variabilná zložka mzdy môže byť individuálne navýšená v závislosti od pracovných skúseností. Konečná výška mzdy je predmetom dohody medzi uchádzačom a zamestnávateľom. Dôkladne zvažujeme schopnosti kandidátov a sme otvorení férovému odmeňovaniu, s ohľadom na skúsenosti a situáciu na trhu práce. Vítame v našom tíme kvalifikovaných odborníkov z oblasti ekonomiky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koordinácia a metodické riadenie účtovného tímu, optimalizácia postupov účtovnej evidencie.
Pravidelná kontrola účtovníctva, identifikovanie nezrovnalostí a ich následná korekcia.
Zostavovanie účtovnej závierky a daňového priznania k DZP PO.
Zabezpečenie včasnosti a správnosti mesačných uzávierok a ročnej uzávierky.
Zodpovednosť za výkazy DPH (daňové priznanie, kontrolný výkaz, súhrnný výkaz).
Zodpovednosť za správnosť vedenia účtovníctva a za správne daňové posúdenie účtovných prípadov.
Analýza a následná implementácia legislatívnych zmien.
Komunikácia a spolupráca s audítorom.
Príprava reportov, analýz, štatistických výkazov.
Podieľanie sa na nastavení systémových procesov na úseku ekonomiky, riadení a zlepšovaní efektívnosti procesov.
Neustále zvyšovanie počítačových zručností a orientovanie sa v najnovších technológiách, ktorými je možné optimalizovať procesy úseku ekonomiky.
Pravidelná kontrola účtovníctva, identifikovanie nezrovnalostí a ich následná korekcia.
Zostavovanie účtovnej závierky a daňového priznania k DZP PO.
Zabezpečenie včasnosti a správnosti mesačných uzávierok a ročnej uzávierky.
Zodpovednosť za výkazy DPH (daňové priznanie, kontrolný výkaz, súhrnný výkaz).
Zodpovednosť za správnosť vedenia účtovníctva a za správne daňové posúdenie účtovných prípadov.
Analýza a následná implementácia legislatívnych zmien.
Komunikácia a spolupráca s audítorom.
Príprava reportov, analýz, štatistických výkazov.
Podieľanie sa na nastavení systémových procesov na úseku ekonomiky, riadení a zlepšovaní efektívnosti procesov.
Neustále zvyšovanie počítačových zručností a orientovanie sa v najnovších technológiách, ktorými je možné optimalizovať procesy úseku ekonomiky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť v spolupráci s lektormi z MF SR, Finančnej správy a daňovými poradcami organizuje účtovné a daňové semináre. Možnosť zúčastňovať sa týchto seminárov a tiež podieľať sa na ich organizovaní (voľba tém seminárov, komunikácia s lektormi).
Flexibilný pracovný čas
Atraktívne finančné hodnotenie podľa dosahovaných výsledkov
Príspevok na stravné vo výške 4,50 eur
Balík benefitov (vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, športové aktivity, Multisport karta, káva, ovocie na pracovisku)
Sauna a posilňovňa v priestoroch spoločnosti
Vzdelávanie, osobný a profesionálny rast
Priateľskí kolegovia a pracovné prostredie
Individuálny prístup po odbornej aj ľudskej stránke počas adaptačného procesu aj po ňom - mentoring
Zázemie významnej a stabilnej spoločnosti zameranej na kvalitu
Pozícia je vhodná aj pre osoby so zdravotným znevýhodnením (ZŤP)
Flexibilný pracovný čas
Atraktívne finančné hodnotenie podľa dosahovaných výsledkov
Príspevok na stravné vo výške 4,50 eur
Balík benefitov (vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, športové aktivity, Multisport karta, káva, ovocie na pracovisku)
Sauna a posilňovňa v priestoroch spoločnosti
Vzdelávanie, osobný a profesionálny rast
Priateľskí kolegovia a pracovné prostredie
Individuálny prístup po odbornej aj ľudskej stránke počas adaptačného procesu aj po ňom - mentoring
Zázemie významnej a stabilnej spoločnosti zameranej na kvalitu
Pozícia je vhodná aj pre osoby so zdravotným znevýhodnením (ZŤP)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Pokladňa - Expert
POHODA (účtovníctvo) - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Pokladňa - Expert
POHODA (účtovníctvo) - Expert
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vysoká úroveň počítačových zručností
Výborné ovládanie daňových a účtovných predpisov.
Vysoké pracovné nasadenie.
Orientácia na riešenie problémov a optimalizácia procesov, zameranie na výsledok.
Komunikačné, organizačné a riadiace schopnosti.
Analytické myslenie.
Pedantnosť, dôslednosť, zodpovednosť, zmysel pre detail.
Proaktivita, iniciovanie neustáleho zlepšovania.
Pozitívny prístup.
Samostatnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, asertivita, rozhodnosť.
Záujem učiť sa nové veci.
Výborné ovládanie daňových a účtovných predpisov.
Vysoké pracovné nasadenie.
Orientácia na riešenie problémov a optimalizácia procesov, zameranie na výsledok.
Komunikačné, organizačné a riadiace schopnosti.
Analytické myslenie.
Pedantnosť, dôslednosť, zodpovednosť, zmysel pre detail.
Proaktivita, iniciovanie neustáleho zlepšovania.
Pozitívny prístup.
Samostatnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, asertivita, rozhodnosť.
Záujem učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť dodávajúca informačné systémy pre veľké podniky, pracujeme na projektoch v energetike, priemysle a doprave. Našou hlavnou oblasťou pôsobenia sú informačné technológie, služby a poradenstvo. Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý bude spolu s nami pomáhať spoločnosti rásť, rád sa zapojí do nových aktivít a bude spolu s nami vytvárať priestor pre úspech našich klientov. V našej spoločnosti máme príležitosti pre vzdelávanie, individuálne štúdium, výskum a inovácie. Pre zamestnancov organizujeme dobrovoľné teambuildingy a športové akcie. Neváhajte nás kontaktovať pre viac informácií k pracovnej ponuke.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4159834
Dátum zverejnenia: 15.4.2024
2024-04-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Ekonomický/finančný riaditeľ, Hlavný účtovník, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: SFÉRA, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac