Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka prevádzkovej riaditeľky
SERVIS s.r.o.
Miesto práce
Podunajská 25, Bratislava
Podunajská 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Zaujímavé ohodnotenie, bližšie informácie na osobnom pohovor
Zaujímavé ohodnotenie, bližšie informácie na osobnom pohovor
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za komplexné zabezpečenie administratívnej práce spoločnosti,fakturácie, personalistika, pohľadávky a záväzky firmy, leasingové zmluvy, pošta, komunikácia s klientom, archivácia zmlúv, úlohy podľa požiadaviek vedenia spoločnosti....
Informácie o výberovom konaní
oslovení budú len vhodní uchádzači
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, mzdy a personalistika, pracovné právo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Český jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice.org Base - Pokročilý
OpenOffice.org Calc - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice.org Base - Pokročilý
OpenOffice.org Calc - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Schopnosť pracovať vo flexibilnom pracovnom čase, lojalita voči zamestnávateľovi, precíznosť, chuť vzdelávať sa a napredovať, promptné riešenie problémov, navrhovať pozitívne riešenia, rešpektovať pokyny vedenia spoločnosti, pracovať na progrese firmy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť RPM Service SK s.r.o. sa pohybuje na slovenskom trhu viac ako 20 rokov.
Za tú dobu sa spoločnosť vypracovala medzi najväčších domácich upratovacích špecialistov s viac ako 500 zamestnancami a celoštátnou pôsobnosťou, poskytujúca komplexné služby správy nehnuteľnosti pre takmer 250 klientov.
Za tú dobu sa spoločnosť vypracovala medzi najväčších domácich upratovacích špecialistov s viac ako 500 zamestnancami a celoštátnou pôsobnosťou, poskytujúca komplexné služby správy nehnuteľnosti pre takmer 250 klientov.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 1454055
Dátum zverejnenia: 29.2.2016
2016-02-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Personálny manažér Spoločnosť: SERVIS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Zaujímavé ohodnotenie, bližšie informácie na osobnom pohovor