Asistentka obchodného riaditeľa

SENTIA services s. r. o.

Miesto práce
Dunajská 10, 040 01 Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2017
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Controlling a správa došlých a vyšlých provízií, príprava podkladov pre úhradu provízií
- Správa zmlúv s finančnými inštitúciami o vykonaní činnosti finančného sprostredkovania
- Správa zmlúv podriadených finančných agentov
- Komunikácia s jednotlivými finančnými inštitúciami
- Vedenie agendy Národnej Banky Slovenska
- Vedenie pokladne, zabezpečovanie stravných lístkov zamestnancov spoločnosti
- Vedenie a archivácia elektronickej knihy jázd služobných motorových vozidiel
- Správa budovy, riešenie vzniknutých porúch / prerušenie prevádzky s jednotlivými inštitúciami a dodávateľmi služieb
- Vedenie knihy došlých a vyšlých faktúr
- Správa backoffice - zásobovanie kancelárskymi potrebami a príslušnými tlačovinami, zásobovanie spotrebným materiálom
- Identifikácia a riešenie zmlúv s neuhradenými províziami v poisťovniach/finančných inštitúciách
- Poskytovanie informačných, poradenských a konzultačných služieb klientom
- Plnenie iných čiastkových úloh zadávaných obchodným riaditeľom alebo konateľmi spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

k dispozícii služobné auto
mobilný telefón
sociálny program
možnosť kariérneho postupu
odborné školenia
motivujúce ohodnotenie
možnosť uplatnenia vlastnej kreativity a individuality

Informácie o výberovom konaní

Prosíme zaslať CV a zároveň aj motivačný list v slovenskom jazyku na adresu: zuzana.machova@sentia.sk.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2017 (ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, Informatika a informačné technológie,

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Strojopis - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pokladňa - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

komunikatívnosť
ochota vzdelávať sa
negociačné schopnosti
zodpovednosť
samostatnosť
organizačné schopnosti
asertivita
flexibilita
tímový pracovník

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavnou činnosťou spoločnosti je poskytovanie odborných služieb v oblasti financovania a poisťovania motorových vozidiel, majetku a podnikateľských rizík, finančného poradenstva a asistencie pri likvidácii poistných udalostí.

V portfóliu produktov ponúkame našim klientom najmä produkty poistenia motorových vozidiel, majetku a podnikateľov, komplexné poistenie osôb a taktiež produkty operatívneho leasingu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SENTIA services s.r.o.
Martinčekova 17
821 01 Bratislava
http://sentia.sk

Kontakt

Poslať spoločnosti životopis
ID: 1440137   Dátum zverejnenia: 30.5.2017