Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér zákazníckeho centra
Semilton s. r. o.
Miesto práce
Škultétyho 1, Bratislava
Škultétyho 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
06.12.2015
06.12.2015
Mzdové podmienky (brutto)
upresníme vybraným uchádzačom na pracovnom pohovore
upresníme vybraným uchádzačom na pracovnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, spracovanie objednávok do systému, reklamácií a pod.
Administratíva - evidencia faktúr, dodacích listov práca s registračnou pokladňou
Aktívna účasť na zlepšovaní služieb zákazníkom
Administratíva - evidencia faktúr, dodacích listov práca s registračnou pokladňou
Aktívna účasť na zlepšovaní služieb zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké zľavy na nákup tovaru v ponuke internetového obchodu, stravné lístky.
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme nového člena nášho tímu, pre ktorého je zákazník a jeho potreby na prvom mieste, ktorý prinesie nové myšlienky a nápady na skvalitnenie starostlivosti o našich zákazníkov.
Zašlite nám svoj životopis spolu s fotografiou.
Odpovieme len uchádzačom, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Uprednostňujeme uchádzačov so skúsenosťami s predajom tovarov a znalosťou niektorých tovarových skupín.
Zašlite nám svoj životopis spolu s fotografiou.
Odpovieme len uchádzačom, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Uprednostňujeme uchádzačov so skúsenosťami s predajom tovarov a znalosťou niektorých tovarových skupín.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, služby
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aktívny a zodpovedný prístup k práci, reprezentatívny vzhľad a úroveň komunikácie, obchodné zručnosti, pohotovosť, schopnosť riešiť problémy, dobrá znalosť slovenského jazyka, verbálny a písomný prejav na vysokej úrovni.
Preferujeme uchádzačov, ktorí majú skúsenosti s predajom tovaru konečnému spotrebiteľovi a majú prehľad v niektorých tovarových kategóriách.
Preferujeme uchádzačov, ktorí majú skúsenosti s predajom tovaru konečnému spotrebiteľovi a majú prehľad v niektorých tovarových kategóriách.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Urban Group s.r.o. je mladá distribučná spoločnosť na trhu chovateľských potrieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1960338
Dátum zverejnenia: 4.12.2015
2015-12-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Odborný predajca, Pracovník reklamačného oddelenia, Produktový manažér, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Semilton s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: upresníme vybraným uchádzačom na pracovnom pohovore