Account Manager - Sales

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.08.2017

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš záujem nastúpiť do stabilnej slovenskej spooločnosti so slovenskou, aj zahraničnou klientelou a tvoriť jej budúcnosť?

Nie sú ti cudzie oblasti ako IT, vývoj software-u na mieru, ale zaujíma Ťa aj verejný sektor a jeho elektronizácia?

Nemáš strach zo zákazníka, vieš sa naladiť na jeho vlnu a presvedčiť ho, aby si od teba kúpil tvoj produkt?

Nemáš problém cestovať po Slovensku a šoférovanie je tvoj koníček?

Čísla ti nerobia problém a vieš z nich vyťažiť to podstatné?

Máš skúsenosti s CRM, webovými aplikáciami, registratúrou a DMS?

Ak ste na tieto otázky odpovedali áno, pravdepodobne budte ten pravý pre náš team

Zamestnanecké výhody, benefity

Atraktívna, rôznorodá práca na zaujímavých projektoch
Mladý pracovný kolektív
Dynamické a moderné pracovné prostredie
Kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra
Možnosť profesionálneho rastu
Samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie
Motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia
Možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill)
Balík benefitov (kultúra, šport, príležitostne home office)
Služobné auto a telefón :)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Klientom je stabilná slovenská spoločnosť s dlhoročným pôsobením na trhu v oblasti vývoja software-u na mieru, pre slovenských a zahraničných klientov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Presviedčacie schopnosti a negociačné schopnosti
Diplomatické jednanie

Prax:
Min 2 roky skúseností s predajom a starostlivosťou o zákazníkov
Prehľad v oblasti informačných technológií
Znalosť CRM, DMS, registratúry, webových aplikácií

Zručnosti a znalosti:
Vedenie rokovaní
Skúsenosti pre realizácii obchodných prípadov
Veľmi dobré znalosti MS Excel, Word, Powerpoint
Znalosť tvorby zmluvnej dokumentácie
Flexibilita
Strategické a analytické myslenie
Dôslednosť
Kreativita
Asertivita
Prezentačné schopnosti
Orientácia na cieľ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3120320  Dátum zverejnenia: 3.7.2017