Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Account Manager - Sales
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.08.2017
01.08.2017
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš záujem nastúpiť do stabilnej slovenskej spooločnosti so slovenskou, aj zahraničnou klientelou a tvoriť jej budúcnosť?
Nie sú ti cudzie oblasti ako IT, vývoj software-u na mieru, ale zaujíma Ťa aj verejný sektor a jeho elektronizácia?
Nemáš strach zo zákazníka, vieš sa naladiť na jeho vlnu a presvedčiť ho, aby si od teba kúpil tvoj produkt?
Nemáš problém cestovať po Slovensku a šoférovanie je tvoj koníček?
Čísla ti nerobia problém a vieš z nich vyťažiť to podstatné?
Máš skúsenosti s CRM, webovými aplikáciami, registratúrou a DMS?
Ak ste na tieto otázky odpovedali áno, pravdepodobne budte ten pravý pre náš team
Nie sú ti cudzie oblasti ako IT, vývoj software-u na mieru, ale zaujíma Ťa aj verejný sektor a jeho elektronizácia?
Nemáš strach zo zákazníka, vieš sa naladiť na jeho vlnu a presvedčiť ho, aby si od teba kúpil tvoj produkt?
Nemáš problém cestovať po Slovensku a šoférovanie je tvoj koníček?
Čísla ti nerobia problém a vieš z nich vyťažiť to podstatné?
Máš skúsenosti s CRM, webovými aplikáciami, registratúrou a DMS?
Ak ste na tieto otázky odpovedali áno, pravdepodobne budte ten pravý pre náš team
Zamestnanecké výhody, benefity
Atraktívna, rôznorodá práca na zaujímavých projektoch
Mladý pracovný kolektív
Dynamické a moderné pracovné prostredie
Kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra
Možnosť profesionálneho rastu
Samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie
Motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia
Možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill)
Balík benefitov (kultúra, šport, príležitostne home office)
Služobné auto a telefón :)
Mladý pracovný kolektív
Dynamické a moderné pracovné prostredie
Kvalitné technické vybavenie, vyspelá IT infraštruktúra
Možnosť profesionálneho rastu
Samostatná a flexibilná práca, možnosť sebarealizácie
Motivujúce finančné ohodnotenie s možnosťou pravidelného prehodnotenia
Možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení (hard skill / soft skill)
Balík benefitov (kultúra, šport, príležitostne home office)
Služobné auto a telefón :)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Klientom je stabilná slovenská spoločnosť s dlhoročným pôsobením na trhu v oblasti vývoja software-u na mieru, pre slovenských a zahraničných klientov.
Klientom je stabilná slovenská spoločnosť s dlhoročným pôsobením na trhu v oblasti vývoja software-u na mieru, pre slovenských a zahraničných klientov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Presviedčacie schopnosti a negociačné schopnosti
Diplomatické jednanie
Prax:
Min 2 roky skúseností s predajom a starostlivosťou o zákazníkov
Prehľad v oblasti informačných technológií
Znalosť CRM, DMS, registratúry, webových aplikácií
Zručnosti a znalosti:
Vedenie rokovaní
Skúsenosti pre realizácii obchodných prípadov
Veľmi dobré znalosti MS Excel, Word, Powerpoint
Znalosť tvorby zmluvnej dokumentácie
Flexibilita
Strategické a analytické myslenie
Dôslednosť
Kreativita
Asertivita
Prezentačné schopnosti
Orientácia na cieľ
Diplomatické jednanie
Prax:
Min 2 roky skúseností s predajom a starostlivosťou o zákazníkov
Prehľad v oblasti informačných technológií
Znalosť CRM, DMS, registratúry, webových aplikácií
Zručnosti a znalosti:
Vedenie rokovaní
Skúsenosti pre realizácii obchodných prípadov
Veľmi dobré znalosti MS Excel, Word, Powerpoint
Znalosť tvorby zmluvnej dokumentácie
Flexibilita
Strategické a analytické myslenie
Dôslednosť
Kreativita
Asertivita
Prezentačné schopnosti
Orientácia na cieľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3120320
Dátum zverejnenia: 3.7.2017
2017-07-03
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Account manager Spoločnosť: SEITEQ s.r.o.