Projektový manažér pre riadenie IKT projektov

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Projektový manažér v rámci spoločnosti, pôsobí ako hlavný komunikačný kanál medzi architektami, špecialistami a pracovníkmi zákazníka. V spolupráci so senior manažérom vykonáva plánovanie a evidenciu rozpočtu projektu a reporting o stave projektu. Taktiež poskytuje pre sales podporu obchodníkom a account manažérom.
Pôsobí taktiež, ako samostatný koordinátor celého životného cyklu IT projektu, od jeho inicializácie cez realizáciu, testovanie až po prechod do prevádzky a odovzdania na servis.
V prípade komplexnejšej subdodávateľskej štruktúry riadi a koordinuje aj dodávky vendorov a subdodávateľov.

•Analyzovanie požiadaviek a príprava návrhov riešenia so zákazníkom a solution architektami
•Zodpovednosť za riadenie procesu prípravy, plánovania, realizácie a ukončovania projektov
•Stanovenie úloh a požiadaviek na alokáciu zdrojov
•Nastavenie a aktualizácia plánu projektu
•Vedenie evidencie rozpočtu projektu a sledovanie dodržiavania rozpočtu
•Vedenie evidencie požiadaviek zákazníka a sledovanie dopadu zmien na IT architektúru a infraštruktúru
•Identifikovanie kritických miest dodávok a dojednávanie ciest k ich eliminácii
•Vedenie evidencie problémov a riadenie procesu ich riešenia
•Pravidelný reporting stavu projektu
•Príprava a odovzdanie projektu do servisnej fázy

Zamestnanecké výhody, benefity

- kontakt s novými technológiami nadnárodných IT dodávateľov,
- možnosť osobného rastu na základe odborného vzdelávania, certifikácií a školení,
- práca vo flexibilnej spoločnosti a v dynamickom tíme,
- zaujímavé finančné ohodnotenie ( fixná a variabilná zložka),
- možnosť sebarealizácie,
- stabilné miesto v rozvíjajúcej sa spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Spoločnosť je v oblasti informačných a komunikačných technológií integrátorom, vývojárom a poradenskou spoločnosťou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

•Skúsenosti vo vývoji alebo integrácii softwarových produktov
•Znalosť aspoň jedného plánovacieho nástroja pre projektový manažment
•Orientácia v oblasti technologickej IKT infraštruktúry
•Skúsenosti s riadením ľudí, prípadne aj subdodávateľov
•Prezentačné a vyjednávacie zručnosti
•Analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť a zákaznícka orientácia
•Dva a viac rokov v pozícii projektového managementu, delivery managementu, v oblasti infraštruktúrnych alebo softvérových IT projektov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Seiteq s.r.o. je spoločnosť, ktorá zabezpečuje služby v oblasti systémovej integrácie a outsourcingu IT a HR riešení.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SEITEQ s.r.o.
Aruba Business Center, Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
www.seiteq.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anton Urbaník
Tel.: +421 903 465 558
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2829479   Dátum zverejnenia: 28.11.2016