HR Business Partner

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- pripravuje plán vzdelávanie na celý finančný rok pre všetkých zamestnancov
- monitoruje potreby vzdelávania a čerpanie rozpočtových nákladov
- pripravuje postupy a aktualizuje formuláre pre vzdelávanie
- organizuje školenia pre všetkých zamestnancov spoločnosti
- analyzuje potreby vzdelávanie pre všetkých zamestnancov
- organizuje školenia
- zodpovedá za vstupná školenia zamestnancov a za adaptačný proces pri nástupe zamestnancov
- zodpovedá za všetky vstupné školenia a za všetky legislatívou predpísané školenia
- napĺňa a udržuje informačný systém
- zabezpečuje, monitoruje a organizuje všetky jazykové kurzy
- reportuje analýzy a výsledky monitoringu
- zodpovedá za archiváciu kompletnej agendy spojenej s tréningami
- zodpovedá za spoluprácu so strednými a vysokými školami
- spoluzodpovedá za aktualizáciu násteniek a aktualít vo firme
- podieľa sa na organizovaní firemných akcií

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť profesijného rastu
- možnosť jazykového vzdelávania
- práca v stabilnej spoločnosti
- sociálne benefity
- príjemné pracovná prostedie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Strojársky priemysel

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- proaktivita
- kreativita, prichádzanie s novými nápadmi a riešeniami
- dobré komuikačné a organizačné schopnosti
- nadšenie pre prácu
- nápaditosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2559060  Dátum zverejnenia: 12.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody