Systémový administrátor (CZ,SK,HU)

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Praha
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Rozvoj existujúcich a nových predajných systémov - jediné kontaktné miesto pre externých partnerov
- Spravovanie interného systému spoločnosti, príprava užívateľského manuálu a dokumentácie
- first line podpora, technická podpora a vývoj nových funkcií
- koordinácia a vývoj existujúcich a nových predajných systémov (SeeMe, Dealit, CRM...), interná a externá komunikácia s dodávateľmi a partnermi
- Efektívna komunikácia s rôznymi zainteresovanými stranami - Salesforce, riadenie, IS / IT, externí partneri
- Zodpovednosť za Salesforce systém školení, užívateľským príručkám a príprava dokumentácie
- Vyhodnocovanie presnosti a kvality databázy CRM a úzka spolupráca s administrátormi CRM na riešení otázok
- Poskytovanie vstupov pre vývoj rozpočtov predajného systému
- Management Reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

- garantovaná 13. mzda
- služobný telefón a laptop
- práca v medzinárodnom prostredí
- vzdelávanie a vývoj zručností

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

automobilový priemysel

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

systémová podpora

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft SQL Server - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Silná osobnosť a "can-do" prístup

Pracovné skúsenosti:
- 2-3 rokov skúseností s funkciami systému pomoci / administrácie
- 2-3 roky skúsenosti v oblasti riadenia IS / IT projektov a systémového vývoja, vrátane externého riadenia dodávateľov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 1842733  Dátum zverejnenia: 21.8.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody