Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Systémový administrátor (CZ,SK,HU)
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Praha
Bratislavský kraj, Praha
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvoj existujúcich a nových predajných systémov - jediné kontaktné miesto pre externých partnerov
- Spravovanie interného systému spoločnosti, príprava užívateľského manuálu a dokumentácie
- first line podpora, technická podpora a vývoj nových funkcií
- koordinácia a vývoj existujúcich a nových predajných systémov (SeeMe, Dealit, CRM...), interná a externá komunikácia s dodávateľmi a partnermi
- Efektívna komunikácia s rôznymi zainteresovanými stranami - Salesforce, riadenie, IS / IT, externí partneri
- Zodpovednosť za Salesforce systém školení, užívateľským príručkám a príprava dokumentácie
- Vyhodnocovanie presnosti a kvality databázy CRM a úzka spolupráca s administrátormi CRM na riešení otázok
- Poskytovanie vstupov pre vývoj rozpočtov predajného systému
- Management Reporting
- Spravovanie interného systému spoločnosti, príprava užívateľského manuálu a dokumentácie
- first line podpora, technická podpora a vývoj nových funkcií
- koordinácia a vývoj existujúcich a nových predajných systémov (SeeMe, Dealit, CRM...), interná a externá komunikácia s dodávateľmi a partnermi
- Efektívna komunikácia s rôznymi zainteresovanými stranami - Salesforce, riadenie, IS / IT, externí partneri
- Zodpovednosť za Salesforce systém školení, užívateľským príručkám a príprava dokumentácie
- Vyhodnocovanie presnosti a kvality databázy CRM a úzka spolupráca s administrátormi CRM na riešení otázok
- Poskytovanie vstupov pre vývoj rozpočtov predajného systému
- Management Reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- garantovaná 13. mzda
- služobný telefón a laptop
- práca v medzinárodnom prostredí
- vzdelávanie a vývoj zručností
- služobný telefón a laptop
- práca v medzinárodnom prostredí
- vzdelávanie a vývoj zručností
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
automobilový priemysel
automobilový priemysel
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
systémová podpora
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft SQL Server - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silná osobnosť a "can-do" prístup
Pracovné skúsenosti:
- 2-3 rokov skúseností s funkciami systému pomoci / administrácie
- 2-3 roky skúsenosti v oblasti riadenia IS / IT projektov a systémového vývoja, vrátane externého riadenia dodávateľov
Pracovné skúsenosti:
- 2-3 rokov skúseností s funkciami systému pomoci / administrácie
- 2-3 roky skúsenosti v oblasti riadenia IS / IT projektov a systémového vývoja, vrátane externého riadenia dodávateľov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1842733
Dátum zverejnenia: 21.8.2014
2014-08-21
lokalita: Bratislavský kraj, Praha Pozícia: Systémový administrátor Spoločnosť: SEITEQ s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody