Recepčná v administratíve

SEGUM - trade s.r.o.

Miesto práce
Bosákova ulica, Petržalka, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovná náplň : skenovanie faktúr a dokladov a ich rozdeľovanie, organizácia práce na recepcii, uvádzanie návštev k vedeniu firmy, príprava občerstvenia na rokovania, starostlivosť o kuchynku, pošta, rozdeľovanie pošty do komunikačného centra, prepájanie prichádzajúcich hovorov, správa centrálnej emailovej adresy, vybavovanie úloh podľa pokynov nadriadeného, spracovanie dochádzky, monitoring GPS, obstarávanie kancelárskych potrieb a drobného inventáru, práca s programom Microsoft Excel.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pracovná doba od 8:00 do 16:00, zamestnanecké zľavy.

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o ponúkanú pozíciu zašlite prosím životopis na našu emailovú adresu [email protected] . Ďakujeme všetkým záujemcom, oslovíme len vybratých.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovedný prístup ku prideleným úlohám, príjemné vystupovanie a komunikácia, sympatický vzhľad.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEGUM - trade s.r.o. je spoločnosť zaoberajúca sa veľkoobchodom a maloobchodom s nábytkom. Spoločnosť prevádzkuje sieť špecializovaných predajní spálňového nábytku SEGUM a obchodný dom s nábytkom ALBERO.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 446087  Dátum zverejnenia: 21.12.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou