Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referentka zákazníckeho servisu
SCP PAPIER, a.s.
Miesto práce
Rožňavská 24, Bratislava
Rožňavská 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
predpokladaný nástup ASAP
predpokladaný nástup ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 900€ v závislosti od Vašich schopností a skúseností
od 900€ v závislosti od Vašich schopností a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s obchodnými partnermi ( dopyty, produkty, ceny, reklamácie, novinky )
- starostlivosť o skupinu pridelených obchodných partnerov ( aktívny predaj )
- komunikácia v rámci úseku zákazníckeho servisu a logistiky
- vybavovanie telefonátov, emailov, faxov
- príjem a vybavovanie objednávok od obchodných partnerov
- vytváranie objednávok pre dodávateľov
- plánovanie rozvozov
- kombinovanie zásielok pre zákazníkov v jednotlivých vozidlách
- komunikácia s vedúcimi skladov a šoférmi súvisiacich s rozvozmi tovaru
-príprava všetkej dokumentácie súvisiacej s predajom a expedíciou tovaru ( výdajky, faktúry )
- príjem a riešenie špecifikovaných reklamácií
- vykonávanie ďalších prác, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného
- starostlivosť o skupinu pridelených obchodných partnerov ( aktívny predaj )
- komunikácia v rámci úseku zákazníckeho servisu a logistiky
- vybavovanie telefonátov, emailov, faxov
- príjem a vybavovanie objednávok od obchodných partnerov
- vytváranie objednávok pre dodávateľov
- plánovanie rozvozov
- kombinovanie zásielok pre zákazníkov v jednotlivých vozidlách
- komunikácia s vedúcimi skladov a šoférmi súvisiacich s rozvozmi tovaru
-príprava všetkej dokumentácie súvisiacej s predajom a expedíciou tovaru ( výdajky, faktúry )
- príjem a riešenie špecifikovaných reklamácií
- vykonávanie ďalších prác, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná spoločnosť s viac ako 20 ročným pôsobením na trhu
- práca na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie
- zmluva aj na dobu neurčitú (v prípade záujmu)
- garantovaný fixný plat + mesačné a kvartálne bonusy za plnenie plánov
- komplexné zaškolenie po nástupe
- pracovná doba len počas týždňa/žiadne víkendové nadčasy
- práca z kancelárie, bez nutnosti cestovania
- práca vhodná aj pre vyššiu vekovú kategóriu
- výborná lokalita v širšom centre mesta (v krátkom čase), moderné kancelárske priestory (v krátkom čase)
- príjemné pracovné prostredie
- stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa v hodnote až 4,50€
- mobilný telefón
- pitný režim, cafeteria
- práca na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie
- zmluva aj na dobu neurčitú (v prípade záujmu)
- garantovaný fixný plat + mesačné a kvartálne bonusy za plnenie plánov
- komplexné zaškolenie po nástupe
- pracovná doba len počas týždňa/žiadne víkendové nadčasy
- práca z kancelárie, bez nutnosti cestovania
- práca vhodná aj pre vyššiu vekovú kategóriu
- výborná lokalita v širšom centre mesta (v krátkom čase), moderné kancelárske priestory (v krátkom čase)
- príjemné pracovné prostredie
- stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa v hodnote až 4,50€
- mobilný telefón
- pitný režim, cafeteria
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť spolu so životopisom zašlite e-mailom na adresu [email protected]. V žiadosti uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie podľa zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické,technické,humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s prácou na zákazníckom centre/call centre vítané
• veľmi dobré komunikačné schopnosti
• príjemný telefonický prejav
• pro-zákaznícka orientácia
• precíznosť, dôslednosť a spoľahlivosť
• zmysel pre detail
• aktívny a zodpovedný prístup k práci
• schopnosť samostatnej aj tímovej práce
• nekonfliktnosť
• veľmi dobré komunikačné schopnosti
• príjemný telefonický prejav
• pro-zákaznícka orientácia
• precíznosť, dôslednosť a spoľahlivosť
• zmysel pre detail
• aktívny a zodpovedný prístup k práci
• schopnosť samostatnej aj tímovej práce
• nekonfliktnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SCP PAPIER, a.s. je veľkoobchod a distribútor papiera na Slovensku.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1131589
Dátum zverejnenia: 28.2.2019
2019-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: SCP PAPIER, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900€ v závislosti od Vašich schopností a skúseností