Referent/ka pre reklamácie a kvalitu

SCHENKER s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Stravné
nadštandardne
hradené
zamestnávateľom

Ročné
bonusy

Interné
vzdelávanie

MultiSport
Karta

Príspevok na zdravotnú starostlivosť

Bonus
pri dosiahnutí
výročia v spoločnosti

Možnosť
kariérneho
rastu

Bonus
za odporúčanie
zamestnanca

Teambuildingové
aktivity

Príspevok
pre rodinné
aktivity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Evidencia došlých reklamácií od klientov, domácich aj zahraničných pobočiek a dopravcov
- Vedenie evidencie reklamácií, nahrávanie reklamácií on-line do programu, on-line closing
- Spolupráca s inými oddeleniami za účelom čo najrýchlejšieho vyriešenia reklamácií
- Priebežná aktívna komunikácia s klientmi a internými zúčastnenými o stave a vyriešení reklamácií
- Nahlasovanie prípadných poistných udalostí
- Reagovanie na sťažnosti zákazníkov
- Spracovávanie reportov kvality pre vybraných klientov
- Aktívne poukazovanie na možnosti zlepšenia kvality našich služieb
- Spolupráca s Manažérom kvality

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v dynamicky sa rozvíjajúcom kolektíve
- Možnosť vzdelávania a prislúchajúci balík podľa aktuálnych smerníc spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás daná pozícia zaujala, pošlite nám Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov o danú pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax v preprave a logistike minimálne 3 roky, pozícia nie je vhodná pre absolventa
- Očakáva sa priama skúsenosť s reklamačným procesom v prepravnej spoločnosti
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni je podmienkou
- Ideálny kandidát má výborné komunikačné schopnosti a profesionálne vystupovanie, so zmyslom pre tímovú spoluprácu, odolný voči tlaku a stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DB Schenker je jedným z najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb. Vďaka viac ako 1850 pobočkám a 76.100 profesionálom v oblasti logistiky sme schopní prepraviť viac ako 110 miliónov zásielok ročne len prostredníctvom pozemnej prepravy. Pôsobíme v 130 krajinách vďaka čomu disponujeme najrozsiahlejšou prepravnou sieťou sveta. Už 150 rokov pomáhame priemyslu a obchodu pri celosvetovej výmene tovarov prostredníctvom pozemnej, leteckej a námornej prepravy, zmluvnej logistiky a riadenia dodávateľského reťazca našich zákazníkov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Paulína Krakovik
Tel.: +421905145707
E-mail: poslať životopis
ID: 1958471  Dátum zverejnenia: 16.12.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou