Administratívny referent oddelenia celovozov

SCHENKER s.r.o.

Miesto práce
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Stravné
nadštandardne
hradené
zamestnávateľom

Ročné
bonusy

Interné
vzdelávanie

MultiSport
Karta

Príspevok na zdravotnú starostlivosť

Bonus
pri dosiahnutí
výročia v spoločnosti

Možnosť
kariérneho
rastu

Bonus
za odporúčanie
zamestnanca

Teambuildingové
aktivity

Príspevok
pre rodinné
aktivity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za administratívnu agendu na prepravnom oddelení
- Spracovávanie faktúr, kontrola po obsahovej a formálnej stránke
- Aktívna účasť na riešení priorít prepravného oddelenia vo vzťahu k zákazníkom
- Spracovávanie hlásení a štatistík za oddelenie, resp. poskytovanie informácií a podkladov v súvislosti s danými úlohami
- Vedenie dokumentácie – vlastné aj prebrané zložky, ich kompletizácia a kontrola
- Systematické zabezpečovanie archivácie prepravných prípadov v súlade s internými predpismi
- Poukazovanie na možnosti zlepšenia kvalít služieb a procesov v rámci prepravného oddelenia a firmy
- Spolupráca s inými oddeleniami, výkon úloh na základe pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v dynamicky sa rozvíjajúcom kolektíve, v prostredí medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť vzdelávania a prislúchajúce sociálne benefity podľa aktuálnych smerníc spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás pozícia zaujala, pošlite nám Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov o danú pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax na administratívnej pozícii v spoločnosti poskytujúcej logistické služby a znalosť procesov prepravných služieb je výhodou
- Skúsenosť s prácou vo fakturačnom alebo ekonomickom programe je vítaná
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni je podmienkou, znalosť ďalšieho jazyka je výhodou
- Spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu a adaptabilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DB Schenker je jedným z najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb. Vďaka viac ako 1850 pobočkám a 76.100 profesionálom v oblasti logistiky sme schopní prepraviť viac ako 110 miliónov zásielok ročne len prostredníctvom pozemnej prepravy. Pôsobíme v 130 krajinách vďaka čomu disponujeme najrozsiahlejšou prepravnou sieťou sveta. Už 150 rokov pomáhame priemyslu a obchodu pri celosvetovej výmene tovarov prostredníctvom pozemnej, leteckej a námornej prepravy, zmluvnej logistiky a riadenia dodávateľského reťazca našich zákazníkov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Paulína Krakovik
Tel.: +421905145707
E-mail: poslať životopis
ID: 1894072  Dátum zverejnenia: 21.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou