Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia Helpdesk & Software Support
Miesto práce: okres Žilina
Plat:
Profil spoločnosti
Firma Scheidt & Bachmann, Mönchengladbach vznikla v roku 1872 a v súčasnosti sa prezentuje ako inovatívna spoločnosť s dlhodobou tradíciou. V celkovo štyroch do značnej miery samostatných divíziách sa vyvíjajú, produkujú a distribuujú systémy pre parkoviská a centrá voľného času, systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku, systémy vybavenia cestujúcich a systémy pre čerpacie stanice. Firma Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o. vznikla v roku 1995 na podnet spoločnosti Scheidt & Bachmann pričom významnou mierou k tomu prispela aj úspešná spolupráca so Žilinskou univerzitou.- Parking Solutions
- Signalling Systems
- Fare Collection Systems
- Fuel Retail Solutions
Ponúkame
Perspektívna práca v stabilnej firme.Adekvátne finančné ohodnotenie.
Možnosť služobných ciest do SRN.
Bohatý sociálny program pre zamestnancov.
Flexibilný pracovný čas.
Práca v mladom kolektíve.
Vaše povinnosti
Rozvoj organizácie servisu, implementácia riadiacich procesov.Organizácia, kontrola a riadenie skupiny Helpdesk a SW Support.
Komunikácia s projektovým a produktovým manažmentom a vývojom.
Váš profil
Niekoľkoročné skúsenosti v riadení z oblasti ITSM prostredia založenom na ITIL V3.Niekoľkoročné skúsenosti v oblasti vedenia tímu SW Support/Service desk príp. podobné.
Veľmi dobré komunikačné, organizané zručnosti a orientácia na zákazníka.
Zodpovedný a samostatný prístup.
Spoľahlivý, systematický a komunikatívny typ s proaktívnym prístupom k zvereným úlohám.
ID: 2105271
Dátum zverejnenia: 11.5.2015
2015-05-11
lokalita: okres Žilina Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Vedúci technického oddelenia Spoločnosť: Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou