Helpdesk & Software Support Specialist

Miesto práce: okres Žilina

Plat:

Profil spoločnosti

Firma Scheidt & Bachmann, Mönchengladbach vznikla v roku 1872 a v súčasnosti sa prezentuje ako inovatívna spoločnosť s dlhodobou tradíciou. V celkovo štyroch do značnej miery samostatných divíziách sa vyvíjajú, produkujú a distribuujú systémy pre parkoviská a centrá voľného času, systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku, systémy vybavenia cestujúcich a systémy pre čerpacie stanice. Firma Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o. vznikla v roku 1995 na podnet spoločnosti Scheidt & Bachmann pričom významnou mierou k tomu prispela aj úspešná spolupráca so Žilinskou univerzitou.
  • Parking Solutions
  • Signalling Systems
  • Fare Collection Systems
  • Fuel Retail Solutions

Ponúkame

Perspektívna práca v stabilnej firme.
Adekvátne finančné ohodnotenie.
Možnosť služobných ciest do SRN.
Bohatý sociálny program pre zamestnancov.
Flexibilný pracovný čas.
Práca v mladom kolektíve.

Vaše povinnosti

Inštalácia, pravidelná správa a údržba systémov v oblasti vybavenia cestujúcich.
Prijímanie hlásených problémov od zákazníka.
Monitorovanie, analýza a priame riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Zaistenie technickej podpory.
Analýza a priame riešenie problémov.
User support - riešenie problémov užívateľov s HW a SW.

Váš profil

Praktické skúsenosti s riešením problémov spojených s HW a SW.
Veľmi dobré komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka.
Vysoká flexibilita s ohľadom na pracovný čas (pracovná pohotovosť).
Ochota cestovať.
Zodpovedný a samostatný prístup.
Spoľahlivý, systematický a komunikatívny typ s proaktívnym prístupom k zvereným úlohám.
ID: 1720972  Dátum zverejnenia: 24.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou