Online channels manager

Miesto práce
Vysoká 9, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je zodpovedný/á za kanály elektronického bankovníctva – internet banking, smart banking. Pripravuje rozvoj týchto a ďalších online predajných kanálov. Riadi projekty rozvoja nových klientskych i vnútrofiremných aplikácií. Nastavuje a analyzuje reporting elektronických kanálov.
Konkrétne úlohy zodpovedajúce pozícii:
  • príprava návrhov na rozvoj elektronických kanálov
  • príprava zadaní / biznis špecifikácií
  • komunikácia / vyjednávanie s dodávateľmi
  • spolupráca pri implementácií navrhnutých riešení
  • zabezpečenie vhodnej komunikácie zmien klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

• účasť na odborných školeniach a seminároch
• primerané finančné ohodnotenie
• balík zamestnaneckých výhod

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

zameranie - ekonomika, matematika, štatistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Minimálne 3 roky skúseností s riadením online kanálov / s biznis analýzami
Znalosť metodiky a realizácie business analýz
Rozvinuté analytické myslenie
Schopnosť riešiť problémy podľa odporúčaní, schopnosť odhadovať riziká a schopnosť určovať priority
Proaktívny prístup
Prezentačné a komunikačné zručnosti (slovom i písmom)
Základná znalosť SQL / výborná znalosť Excel
Nadšenie pre nové digitálne trendy (mobilné aplikácie, sociálne siete, webový dizajn, etc.)
Poznatky o webovej analytike a skúsenosti s používaním Google Analytics / Piwik sú výhodou
Orientácia v oblasti UX, online dizajnu a pravidiel použiteľnosti webov je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 2339546  Dátum zverejnenia: 24.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou