Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior manažér call centra a online objednávok
SATUR TRAVEL a.s.
Bratislava
plný úväzok
ASAP/dohodou
1 800 - 2 000 EUR/mesiacUvádzame dolnú hranicu základnej mzdy, ktorá predstavuje minimálne platové hodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú hlavne Tvoje skúsenosti a prax.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak sme Ťa zaujali a si spoločenský, tímový a pozitívne naladený človek, neváhaj a pošli nám svoje CV.
Čo bude Tvojou hlavnou náplňou práce?
• rozvoj a riadenie call centra
• vedenie a koordinácia predajného tímu (operátorov call centra)
• navrhovanie a implementácia riešení pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti
• edukácia, motivácia, prípadne interné/externé školenia na zvyšovanie kvality jednotlivých členov call centra
• reportovanie a analyzovanie výsledkov tímu
• zodpovednosť za stanovenie a naplnenie krátkodobých a dlhodobých cieľov
• zabezpečovanie riadneho chodu online kanálov
• spracovanie a navrhovanie segmentácie databáz pre príslušné online kanály
• zodpovednosť za kvalitu poskytovaných služieb call centra
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v cestovnej kancelárii prináša pre jej interných zamestnancov aj zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie, ale aj výhodné ceny leteniek.
• Poskytneme Ti možnosť využívania Multisport karty, ktorá má široké využitie na celom Slovensku, taktiež zľavy na kultúrne podujatia, zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného.
• Čakajú Ťa zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity.
• V prípade potreby máš nárok na tzv. Sick days - dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
• Pre našich kolegov a partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka, pre klientov na call centre od pondelku do nedele, v čase od 09:00 do 21:00. Tvoja pracovná doba je flexibilná a po skúšobnej dobe môžeš využívať v určitom pomere aj Home Office.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti s online predajom a nastavovaním procesu call centra
• Presvedčivé vystupovanie a flexibilita
• Aktivita a pozitívne nastavenie
• Obchodný duch
• Samostatná a dynamická osobnosť
• Komunikácia a nadväzovanie vzťahov sú Vašou prednosťou
• Prozákaznícky prístup - zákazník a jeho spokojnosť sú u nás na prvom mieste
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
viac informácii: www.satur.sk