Supervisor Call Centra

SATRO s.r.o.

Miesto práce
Hodonínska 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Vedenie tímu operátorov Call Centra (výber, školenie, motivácia, hodnotenie)
- Plánovanie a riadenie činnosti Call Centra
- Reportovanie vedeniu spoločnosti
- Komunikácia so zákazníkmi (telefonická, písomná)
- Administratívna agenda - back office

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v perspektívnej spoločnosti, príjemné pracovné prostredie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť vznikla v roku 1992 a v súčasnosti je jednou z najinovatívnejších spoločností na Slovensku. Zameriava sa najmä na zabezpečovanie televízneho, rozhlasového signálu a vysokorýchlostného internetu pre domácnosti. Ako prvý operátor káblovej televízie SATRO s.r.o. začalo v roku 2004 vysielať televízne a rozhlasové programy v digitálnom prevedení. Okrem toho spoločnosť ponúka a inovuje dátové služby na báze širokopásmového vysokorýchlostného internetu. SATRO s.r.o. v súčasnosti vyvíja a poskytuje aj služby 12G - vzdušná optika bezdrôtový vysokorýchlostný internet a digitálna televízia, satelitnú televíziu, internetovú televíziu a mobilné aplikácie.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3124346  Dátum zverejnenia: 14.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou