Predseda predstavenstva - Logistika dopravy

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacOd 3000 eur mesačne

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešná obchodná spoločnosť cieliaca na integráciu dopravy postaví na čelo predstavenstva nového predsedu. Hľadáme skúseného odborníka z oblastí financií, logistiky dopravy a/ alebo sféry IT s históriou v riadení väčších projektov a/alebo riadenia spoločnosti a poskytovania služieb klientom.

Predseda predstavenstva pôsobí ako CEO spoločnosti a zastrešuje s tým súvisiace riadiace procesy.

Vo vzťahu k valnému zhromaždeniu, výboru zástupcov akcionárov, predstavenstvu a dozornej rade zodpovedá najmä za:
  • Vypracovávanie a predkladanie strategických plánov, obchodných a finančných plánov, ročnej účtovnej závierky, a ročnej správy o činnosti.
  • Návrh organizačnej štruktúry a poriadku.
  • Implementácia stratégií a dohľad nad ich realizáciou.
  • Zodpovednosť za hospodárenie spoločnosti a dodržiavanie právnych predpisov.
  • Riadenie a motivácia tímu, plánovanie zdrojov a komunikácia s externými partnermi.
  • Optimalizácia procesov týkajúcich sa výdaja cestovných lístkov, vyrovnávacích platieb a IT infraštruktúry.
Vo vzťahu k spoločnosti zodpovedá najmä za:-
  • Dodržiavanie právnych predpisov, efektívne riadenie zdrojov a organizáciu práce v súlade s delegovanými kompetenciami predstavenstva.
  • Riadenie interných procesov vrátane vytvárania predpisov, motivačného odmeňovania a strategického plánovania.
  • Zabezpečovanie obchodných a právnych vzťahov, vrátane vyjednávania a uzatvárania zmlúv, a spoluprácu s externými orgánmi a audítormi

Okrem iného riadi optimalizáciu procesov v oblasti:
  • Aplikácie a hardwaru pri výdaji cestovných lístkov- *Vyrovnávacích platieb a uzávierok
  • Offline režimu aplikácie
  • Hardwaru s prepojením informačných tabúľ

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 13. a 14. plat pri plnení KPIs
  • dovolenka nad rámec zákona
  • motivujúce pracovné prostredie
  • príspevok do tretieho piliera dôchodkového sporenia
  • ďalšie výhody definované spoločnosťou

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Náš klient je obchodná spoločnosť založená s cieľom optimalizácie a digitalizácie systému prepravy v rámci banskobystrického kraja. Zabezpečuje marketingovú, prepravnú i tarifnú koordináciu zabezpečenia služieb a presahuje do celonárodnej prepravnej politiky. V rámci vytvárania stratégie pre svoju činnosť sa zapojila do projektu Catching-uP regions kde spolupracovala s  inštitúciami Svetovej banky a Európskej komisie.Od roku 2021 pracuje na integrácii prímestskej autobusovej dopravy, mestskej hromadnej dopravy a železničnej dopravy do jedného systému a tým uľahčuje predaj cestovných lístkov, prehľad a nadväznosť spojení a prispieva k štandardizácii všeobecných prepravných podmienok.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako predseda predstavenstva máte:
  • Skúsenosti so strategickým plánovaním a riadením veľkých spoločností.
  • Znalosť legislatívy a obchodného práva.
  • Oboznámenosť s trendmi vo financiách alebo IT.
  • Schopnosti v oblasti riadenia zmien, operatívneho riadenia,
obchodného rokovania a ekonomického riadenia.
  • Skúsenosti s riadením ľudí a pochopenie spoločenského protokolu.
Osobnostné predpoklady:
  • Schopnosť prijímať a niesť zodpovednosť za rozhodnutia.
  • Schopnosť efektívnej spolupráce a vedenia zmien.
  • Vysoká presvedčivosť a diplomatické schopnosti.
  • Schopnosť motivovať a ovplyvňovať tím k podnikateľskému mysleniu a riešeniu konfliktov.
  • Vysoká morálna integrita a etické správanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4814543  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac