Office Assistant/ Receptionist v Synergie - pracuj priamo v centre BA so skvelou partiou ľudí

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta + variabilná zložka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho slovenského SYNERGIE tímu hľadáme šikovnú/ho Office Asistentku/a so skvelými organizačnými zručnosťami a schopnosťou zabezpečiť plynulý chod kancelárie v Bratislave. Pokiaľ sa chcete stať súčasťou medzinárodnej a dynamickej spoločnosti, ktorá má víziu byť top personálnou agentúrou na lokálnych trhoch, neváhajte nám poslať svoj životopis.


Pracovná náplň:
  •  Zabezpečenie plynulého fungovania kancelárie (starostlivosť o návštevy, vybavovanie telefonátov a emailov, vedenie pošty, zabezpečovanie prostriedkov pre kancelársku prácu)
  • Vedenie komplexnej administratívnej agendy
  • Komunikácia s dodávateľmi a klientmi spoločnosti
  • Správa vozového parku
  • Evidencia a vystavovanie faktúr, príprava podkladov pre vyúčtovanie
  • Podpora Back Office Managera
  • Organizácia firemných podujatí a akcií

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou-
  • Práca priamo v centre Bratislavy s dobrou dostupnosťou
  • Príspevok na dopravu
  • Dovolenka nad rámec zákona
  • Zaujímavé osobné ohodnotenie zodpovedajúce vašim schopnostiam a výkonnosti
  • Príspevok DDS- Zaujímavý cafeteria systém s možnosťou čerpania ročného budgetu podľa svojich preferencií v oblastiach šport (MultiSport Benefit karta či iné), kultúra (divadlá, kiná), zdravie (masáže, nadštandardná zdravotná starostlivosť), rozvoj (jazykové kurzy podľa vlastného výberu, ďalšie vzdelávacie aktivity), paušál stravných lístkov, ovocie a nealko nápoje na pracovisku, teambuildingové akcie
  • Príjemné pracovné prostredie s mladým, priateľským tímom kolegov
  • Firemné podujatia na posilnenie tímového ducha

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.

Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4782043  Dátum zverejnenia: 12.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac