Helpdesk Support - Žilina

Axians Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Žilinský kraj, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na zabezpečenie funkcie kontaktného centra pre klientov spoločnosti hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu Helpdesk Support.

Hlavnou náplňou pozície je:
  • Zabezpečenie funkcie kontaktného centra - dostupnosť na telefóne, emaili a v aplikácii SolveDirect resp. aplikácie zákazníka počas pracovného týždňa, prípadne v inom čase podľa charakteru projektov
  • Zber a evidencia požiadaviek klientov na servisné zásahy
  • Distribúcia vybavenia požiadaviek na príslušných servisných technikov
  • Poskytovanie základnej podpory zákazníkom tzv. L1 support prostredníctvom vzdialeného prístupu
  • Vzdialená podpora používateľov ICT služieb v rámci firemnej skupiny
  • Zabezpečenie smerovanie hovorov v zmysle dohodnutých pravidiel mimo pracovnej doby
  • Ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

V súlade s politikou spoločnosti o zamestnaneckých benefitoch.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu a naplnenia uvedených požiadaviek zašlite svoj životopis príp. motivačný list s uvedením telefonického kontaktu, s uvedením názvu pozície a s dodatkom: "Súhlasím, aby za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie, boli mnou poskytnuté údaje spracovávané a evidované po dobu 1 roka", a to prostredníctvom funkcie "Reagovať na ponuku". Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • MS Office - bežná užívateľská úroveň
  • Samostatnosť, zodpovedný a systematický prístup, zmysel pre detail
  • Priateľský a ústretový prístup ku klientom a kolegom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Axians Slovakia je súčasťou globálnej siete značiek spoločnosti VINCI Energies pre ICT riešenia. Axians podporuje svojich zákazníkov - spoločnosti zo súkromného sektora, organizácie verejného sektora, operátorov a poskytovateľov služieb - pri rozvoji ich infraštruktúr a digitálnych riešení. Na tento účel Axians ponúka komplexnú škálu ICT riešení a služieb zahŕňajúcich podnikové aplikácie a dátovú analytiku, podnikové siete a digitálne pracoviská, dátové centrá a cloudové služby, telekomunikačnú infraštruktúru a kybernetickú bezpečnosť. Špecializované konzultačné, dizajnérske, integračné a servisné tímy spoločnosti Axians vyvíjajú riešenia digitálnej transformácie na mieru, ktoré prispievajú k úspešným obchodným výsledkom jej zákazníkov.
2022: Tržby 3,3 mld. Eur // 14.000 zamestnancov // 35 krajín
www.axians.sk ǀ www.axians.com

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Dagmar Birošová
E-mail: poslať životopis
ID: 3063702  Dátum zverejnenia: 17.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou