Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpdesk Support - Žilina
Axians Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Žilinský kraj, okres Žilina
Žilinský kraj, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na zabezpečenie funkcie kontaktného centra pre klientov spoločnosti hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu Helpdesk Support.
Hlavnou náplňou pozície je:
Hlavnou náplňou pozície je:
- Zabezpečenie funkcie kontaktného centra - dostupnosť na telefóne, emaili a v aplikácii SolveDirect resp. aplikácie zákazníka počas pracovného týždňa, prípadne v inom čase podľa charakteru projektov
- Zber a evidencia požiadaviek klientov na servisné zásahy
- Distribúcia vybavenia požiadaviek na príslušných servisných technikov
- Poskytovanie základnej podpory zákazníkom tzv. L1 support prostredníctvom vzdialeného prístupu
- Vzdialená podpora používateľov ICT služieb v rámci firemnej skupiny
- Zabezpečenie smerovanie hovorov v zmysle dohodnutých pravidiel mimo pracovnej doby
- Ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
V súlade s politikou spoločnosti o zamestnaneckých benefitoch.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu a naplnenia uvedených požiadaviek zašlite svoj životopis príp. motivačný list s uvedením telefonického kontaktu, s uvedením názvu pozície a s dodatkom: "Súhlasím, aby za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie, boli mnou poskytnuté údaje spracovávané a evidované po dobu 1 roka", a to prostredníctvom funkcie "Reagovať na ponuku". Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MS Office - bežná užívateľská úroveň
- Samostatnosť, zodpovedný a systematický prístup, zmysel pre detail
- Priateľský a ústretový prístup ku klientom a kolegom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Axians Slovakia je súčasťou globálnej siete značiek spoločnosti VINCI Energies pre ICT riešenia. Axians podporuje svojich zákazníkov - spoločnosti zo súkromného sektora, organizácie verejného sektora, operátorov a poskytovateľov služieb - pri rozvoji ich infraštruktúr a digitálnych riešení. Na tento účel Axians ponúka komplexnú škálu ICT riešení a služieb zahŕňajúcich podnikové aplikácie a dátovú analytiku, podnikové siete a digitálne pracoviská, dátové centrá a cloudové služby, telekomunikačnú infraštruktúru a kybernetickú bezpečnosť. Špecializované konzultačné, dizajnérske, integračné a servisné tímy spoločnosti Axians vyvíjajú riešenia digitálnej transformácie na mieru, ktoré prispievajú k úspešným obchodným výsledkom jej zákazníkov.
2022: Tržby 3,3 mld. Eur // 14.000 zamestnancov // 35 krajín
www.axians.sk ǀ www.axians.com
2022: Tržby 3,3 mld. Eur // 14.000 zamestnancov // 35 krajín
www.axians.sk ǀ www.axians.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3063702
Dátum zverejnenia: 17.5.2017
2017-05-17
lokalita: Žilinský kraj, okres Žilina Pozícia: Servisný technik, Správca informačného systému Spoločnosť: Axians Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou