Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/asistentka vedenia spoločnosti
Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.
Miesto práce
Lazaretská 8, Bratislava
Lazaretská 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Rödl & Partner je prostredníctvom 106 vlastných pobočiek zastúpená v 49 krajinách sveta. Medzinárodná spoločnosť poskytujúca poradenstvo v oblasti práva, daní, auditu a podnikového poradenstva, vďačí za svoj dynamický rast okolo 4200 podnikateľsky rozmýšľajúcim partnerom a zamestnancom.
Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme kandidáta/-ku na pozíciu
Asistent/asistentka vedenia spoločnosti
Vaše úlohy:
- administratívna a organizačná podpora spoločnosti,
- korešpondencia,
- evidencie a rozdeľovanie došlej a odoslanej pošty,
- príjem, vybavovanie a prepájanie telefonátov,
- príprava a aktualizácia dokumentov, databáz a prezentácií,
- vystavovanie, evidencia a úhrada faktúr,
- prijímanie a starostlivosť o hostí,
- zabezpečovanie servisných opráv,
- objednávanie kancelárskych potrieb,
- organizovanie firemných akcií,
- koordinácia marketingových aktivít,
- organizovanie pracovných ciest,
- operatívne riešenie pridelených úloh
Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme kandidáta/-ku na pozíciu
Asistent/asistentka vedenia spoločnosti
Vaše úlohy:
- administratívna a organizačná podpora spoločnosti,
- korešpondencia,
- evidencie a rozdeľovanie došlej a odoslanej pošty,
- príjem, vybavovanie a prepájanie telefonátov,
- príprava a aktualizácia dokumentov, databáz a prezentácií,
- vystavovanie, evidencia a úhrada faktúr,
- prijímanie a starostlivosť o hostí,
- zabezpečovanie servisných opráv,
- objednávanie kancelárskych potrieb,
- organizovanie firemných akcií,
- koordinácia marketingových aktivít,
- organizovanie pracovných ciest,
- operatívne riešenie pridelených úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
- zodpovedajúce finančné ohodnotenie,
- práca v mladom a príjemnom kolektíve,
- práca v moderných priestoroch v centre Bratislavy
- práca v mladom a príjemnom kolektíve,
- práca v moderných priestoroch v centre Bratislavy
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu, pošlite Váš životopis s označením "asistent“ na e-mailovú adresu [email protected].
Zaslaním Vášho životopisu udeľujete podľa zákona č. 122/2013 Z.z. spoločnosti Rödl & Partner súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov pre účely vyššie uvedeného výberového konania.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.
Za porozumenie vopred ďakujeme.
Zaslaním Vášho životopisu udeľujete podľa zákona č. 122/2013 Z.z. spoločnosti Rödl & Partner súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov pre účely vyššie uvedeného výberového konania.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.
Za porozumenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- obchodná akadémia, stredoškolské vzdelanie s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
- prax v odbore výhodou,
- aktívna znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom, aktívna znalosť aj anglického jazyka je výhodou,
- strojopis,
- skúsený používateľ balíka MS Office,
- dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
- bezúhonnosť
- prax v odbore výhodou,
- aktívna znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom, aktívna znalosť aj anglického jazyka je výhodou,
- strojopis,
- skúsený používateľ balíka MS Office,
- dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
- bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Rödl & Partner Advokáti s.r.o. patrí do medzinárodnej poradenskej skupiny Rödl & Partner, ktorá predstavuje integrovanú poradenskú skupinu, zastúpenú v 50 krajinách sveta prostredníctvom 110 vlastných pobočiek. Naši klienti dôverujú vyše 5 800 kolegyniam a kolegom v oblastiach právneho poradenstva, daňového poradenstva, auditu, outsourcingu a podnikateľského poradenstva.
Na Slovensku je spoločnosť Rödl & Partner zastúpená od roku 1993 a poskytuje právne a daňové poradenstvo, audítorské služby a účtovníctvo. V súčasnosti v nej pôsobí viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov.
Na Slovensku je spoločnosť Rödl & Partner zastúpená od roku 1993 a poskytuje právne a daňové poradenstvo, audítorské služby a účtovníctvo. V súčasnosti v nej pôsobí viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3057259
Dátum zverejnenia: 29.5.2017
2017-05-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou