Junior Brand Manager - Pokec

FPD Media, a.s.

Miesto práce
Prievozská 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Junior Brand Manager je súčasťou marketingového oddelenia a jeho hlavnou úlohou je podpora Senior Group Brand Managera, ktorý navrhuje marketingovú stratégiu pre vybrané weby konkrétne POKEC. Pracuje na analýze, rozvoji a stratégie pridelenej značky, pripravuje mediálne plány, sleduje čerpanie a vyhodnocuje ich plnenie.

Medzi hlavné aktivity patrí:
-vykonávanie činností súvisiacich s aktivitami a marketingovými stratégiami, realizácia týchto aktivít a následné vyhodnocovanie ich úspešnosti
-samostatné vedenie pridelených projektov
-príprava návrhov zmlúv k brandovým, projektovým a mediálnym spoluprácam
-príprava podkladov pre fakturáciu a dohady za svoje aktivity a projekty
-spolupráca s reklamnými, mediálnymi a eventovými agentúrami
-kontrolovanie a koordinácia činností externých dodávateľov
-projektové riadenie marketingových aktivít realizovaných na podporu predaja, resp. dosahovania iných marketingových cieľov značiek
- analýza efektivity využívania stanovených marketingových nástrojov, vrátane súťaží

Informácie o výberovom konaní

Životopis posielajte na e-mail: [email protected] pod značkou: "NÁBOR - JBMP."

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketingové zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Z dôvodu pokrytia zodpovedností za prípravu, implementáciu, kontrolu a vyhodnotenie mediálnych plánov pre marketing je potrebné, aby kandidát mal znalosti mediálneho trhu a prípravy mediálnych plánov (aj online), ideálne skúsenosti na pozícii „Media planner“.
-je potrebná prax v marketingu - aspoň dvojročná v pozícií Junior Brand Managera a skúsenosť s projektovým manažmentom
-skúsenosť s online marketingom
-znalosť anglického jazyka je nutná

Ďalšie osobnostné predpoklady:
-kreatívna, dynamická a proaktívna osobnosť orientovaná na výsledky
-organizačné schopnosti a analytické myslenie
-flexibilita, dôslednosť a komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť FPD Media, a. s., je multimediálny vydavateľský dom, ktorý vydáva najčítanejší denník Nový Čas. Vo svojom portfóliu má aj prílohu Nový Čas Víkend. Do online portfólia vydavateľstva patrí spravodajsko - zábavný portál Čas.sk, športový web sportovy.cas.sk ako aj video portál Tivi.sk.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2964471  Dátum zverejnenia: 7.3.2017