Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior group brand manager
FPD Media, a.s.
Miesto práce
Prievozská 14, P.O.Box 47, 821 09 Bratislava 24, Bratislava
Prievozská 14, P.O.Box 47, 821 09 Bratislava 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho marketingového tímu hľadáme skúseného marketingára, ktorý má za sebou v minulosti úspešný brandbuilding, ideálne v oblasti online, pretože jeho hlavnou úlohou je definovanie a napĺňanie stratégie pre pridelené online produkty tak aby zabezpečil dlhodobú úspešnosť a udržateľnosť na trhu.
Zabezpečuje plánovanie, kompozíciu, úspešnú implementáciu a vyhodnotenie stratégií pridelených online portálov. Intenzívne komunikuje s externými a internými partnermi. Riadi tím 2-3 ľudí.
Hlavné zodpovednosti:
- navrhuje marketingovú stratégiu pridelených online produktov a riadi proces jej implementácie
- analyzuje a vyhodnocuje trh najmä z pohľadu komunikačných aktivít konkurencie a trendov
- navrhuje opatrenia a odporúčania pre zostavenie ročných marketingových plánov
- pripravuje marketingový plán a rozpočet
- spolupracuje s marketingovými agentúrami za účelom dosahovania marketingovej stratégie
- pravidelne kontroluje marketingové náklady, analyzuje efektivitu využívania stanovených marketinových nástrojov
- projektovo riadi promo aktivity realizované na podporu predaja
- úzko spolupracuje s redakciami pridelených značiek, produktovým a obchodným oddelením
- riadi, hodnotí, kontroluje a motivuje podriadených zamestnancov.
Zabezpečuje plánovanie, kompozíciu, úspešnú implementáciu a vyhodnotenie stratégií pridelených online portálov. Intenzívne komunikuje s externými a internými partnermi. Riadi tím 2-3 ľudí.
Hlavné zodpovednosti:
- navrhuje marketingovú stratégiu pridelených online produktov a riadi proces jej implementácie
- analyzuje a vyhodnocuje trh najmä z pohľadu komunikačných aktivít konkurencie a trendov
- navrhuje opatrenia a odporúčania pre zostavenie ročných marketingových plánov
- pripravuje marketingový plán a rozpočet
- spolupracuje s marketingovými agentúrami za účelom dosahovania marketingovej stratégie
- pravidelne kontroluje marketingové náklady, analyzuje efektivitu využívania stanovených marketinových nástrojov
- projektovo riadi promo aktivity realizované na podporu predaja
- úzko spolupracuje s redakciami pridelených značiek, produktovým a obchodným oddelením
- riadi, hodnotí, kontroluje a motivuje podriadených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- mobil
- notebook
- stravné lístky
- výber benefitov "kafetéria", neformálne firemné aktivity - Deň Zdravia, Bowling Cup, Zimná a Letná párty ...
- 13. plat
- pružná pracovná doba
- neformálne pracovné prostredie, teambuildingy
- notebook
- stravné lístky
- výber benefitov "kafetéria", neformálne firemné aktivity - Deň Zdravia, Bowling Cup, Zimná a Letná párty ...
- 13. plat
- pružná pracovná doba
- neformálne pracovné prostredie, teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Záujemca o pracovné miesto bude zaradený do výberového procesu iba v prípade, ak spĺňa podmienku PRAXE v obore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v marketingovom obore podmienkou,
2 roky na pozícii senior brand / produkt manager
- praktická skúsenosť s kompletným marketingovým mixom značky
- skúsenosti z inej mediálnej spoločnosti / FMCG - výhodou
- vynikajúce analytické a komunikačné schopnosti
- samostatnosť, kreativita, asertívna osobnosť
- inovatívny prístup k riešeniu úloh
- chuť sledovať nové trendy
2 roky na pozícii senior brand / produkt manager
- praktická skúsenosť s kompletným marketingovým mixom značky
- skúsenosti z inej mediálnej spoločnosti / FMCG - výhodou
- vynikajúce analytické a komunikačné schopnosti
- samostatnosť, kreativita, asertívna osobnosť
- inovatívny prístup k riešeniu úloh
- chuť sledovať nové trendy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť FPD Media, a. s., je multimediálny vydavateľský dom, ktorý vydáva najčítanejší denník Nový Čas. Vo svojom portfóliu má aj prílohu Nový Čas Víkend. Do online portfólia vydavateľstva patrí spravodajsko - zábavný portál Čas.sk, športový web sportovy.cas.sk ako aj video portál Tivi.sk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2194211
Dátum zverejnenia: 19.7.2016
2016-07-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Brand manager, Marketingový manažér Spoločnosť: FPD Media, a.s.