Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.

Office manažérka

Miesto práce
Panenská 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si proaktívna? Myslíš tri kroky dopredu? Baví Ťa práca s ľuďmi a multitasking je tvojím hobby? Dobre, skúsme si teda upresniť, čo by si u nás robila:
  • bola by si prvým kontaktom pre návštevy, prepájala prichádzajúce telefónne hovory a vybavovala telefónne odkazy
  • triedila, evidovala a pripravovala poštu na odosielanie
  • zabezpečovala kancelárske potreby a občerstvenie pre kolegov
  • starala sa o pokladňu
  • evidovala dochádzku kolegov
  • bola by si administratívnym guru - nie všetci máme až taký dobrý vzťah ku kopírke, scaneru, skartovačke
  • viedla evidenciu v internom informačnom systéme
  • a bola by si pravou rukou riaditeľke pobočky

Zamestnanecké výhody, benefity

  • prácu u najväčšieho poisťovacieho makléra v Českej republike, ktorý je na trhu od roku 1993 a ponúka komplexné služby v oblasti poistenia a risk managementu pre priemyselné, obchodné spoločnosti, podnikateľov a ich zamestnancov
  • prácu v spoločnosti s viac ako 400 zamestnancami v Českej republike, Slovensku, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku a Rumunsku, a ktorá je tiež členom významnej medzinárodnej siete poisťovacích maklérov Worldwide Broker Network (WBN) so sídlom v Londýne a partnerov v 130 krajinách sveta
  • možnosť sebarealizácie a
  • príjemné a moderné pracovné prostredie
  • práca s ľuďmi, ktorých to baví
  • možnosť vzdelávať sa, ak o to prejavíš záujem
  • a, samozrejme, aj niečo navyše (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, odmeny za odporúčanie nových kolegov, sick days... )
Viac Ti povieme osobne :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • komunikatívnosť
  • organizačné schopnosti
  • samostatnosť
  • úsmev na tvári :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Helena Horáková
E-mail: poslať životopis
ID: 1764782  Dátum zverejnenia: 25.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou