Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.
Office manažérka
Miesto práce
Panenská 7, Bratislava
Panenská 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si proaktívna? Myslíš tri kroky dopredu? Baví Ťa práca s ľuďmi a multitasking je tvojím hobby? Dobre, skúsme si teda upresniť, čo by si u nás robila:
- bola by si prvým kontaktom pre návštevy, prepájala prichádzajúce telefónne hovory a vybavovala telefónne odkazy
- triedila, evidovala a pripravovala poštu na odosielanie
- zabezpečovala kancelárske potreby a občerstvenie pre kolegov
- starala sa o pokladňu
- evidovala dochádzku kolegov
- bola by si administratívnym guru - nie všetci máme až taký dobrý vzťah ku kopírke, scaneru, skartovačke
- viedla evidenciu v internom informačnom systéme
- a bola by si pravou rukou riaditeľke pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu u najväčšieho poisťovacieho makléra v Českej republike, ktorý je na trhu od roku 1993 a ponúka komplexné služby v oblasti poistenia a risk managementu pre priemyselné, obchodné spoločnosti, podnikateľov a ich zamestnancov
- prácu v spoločnosti s viac ako 400 zamestnancami v Českej republike, Slovensku, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku a Rumunsku, a ktorá je tiež členom významnej medzinárodnej siete poisťovacích maklérov Worldwide Broker Network (WBN) so sídlom v Londýne a partnerov v 130 krajinách sveta
- možnosť sebarealizácie a
- príjemné a moderné pracovné prostredie
- práca s ľuďmi, ktorých to baví
- možnosť vzdelávať sa, ak o to prejavíš záujem
- a, samozrejme, aj niečo navyše (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, odmeny za odporúčanie nových kolegov, sick days... )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- úsmev na tvári :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 1764782
Dátum zverejnenia: 25.10.2017
2017-10-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: RENOMIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou