Sales Manager

Regionálna poradenská spoločnosť, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Implementácia obchodnej stratégie spoločnosti
- Zodpovednosť za vypracovanie, predloženie a obhajovanie obchodných návrhov/prípadov
- Monitoring obchodných aktivít, riadenie vlastných obchodných kanálov
- Budovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- Zodpovednosť za akvizíciu nových zákazníkov - cielené vyhľadávanie a oslovovanie potenciálnych zákazníkov
- Zodpovednosť za tvorbu ponuky a jej koordináciu podľa požiadaviek zákazníka
- Analyzovanie príčin úspechu/neúspechu ponuky a stanovenie ďalšej vyjednávacej stratégie
- Monitoring konkurenčného prostredia
- Návrh marketingových aktivít
- Plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- motivujúce platové ohodnotenie
- možnosť sebarealizácie
- sick day
- teambuildingy
- notebook, mobil

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o inzerovanú pozíciu svoje životopisy zasielajte na e-mailovú adresu [email protected].

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť systému riadenia štrukturálnych fondov - podmienka
- Znalosť prostredia verejnej správy - podmienka
- Aktívny vodič - podmienka
- Znalosť procesného a projektového riadenia - výhoda
- Obchodné a vyjednávacie zručnosti
- Zvládanie konfliktných situácií a asertívne vystupovanie
- Kreatívne myslenie
- Tímová spolupráca
- Schopnosť prezentácie
- Ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme poradenskou spoločnosťou, ktorá vám zabezpečí dlhodobé a spoľahlivé partnerstvo v oblasti čerpania grantov a eurofondov. To zahŕňa okrem konzultačných služieb prípravu, spracovanie a realizáciu projektových žiadostí, ako aj vypracovanie strategických dokumentov. Služby poskytujeme pre verejný sektor, firmy, podnikateľov a začínajúce start-upy.
Naším cieľom je zlepšiť povedomie o možnostiach čerpania európskych prostriedkov, a pomôcť rozvíjať obce, mestá a súkromné spoločnosti. Tejto činnosti sa venujeme už viac ako 10 rokov, a tak vieme, ako poraziť administratívu a doviesť projekt do úspešného konca.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2119875  Dátum zverejnenia: 13.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou